به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران جوان، بارش‌های موسمی در هند همیشه با هجوم خزندگان خطرناک به مناطق روستایی همراه است. به تازگی ورود یک مار شاه کبرای غول پیکر به یک خانه روستایی در ایالت «اوتاراکند» واقع در شمال هند خبرساز شده است.

زن محلی که در حال تمیز کردن خانه بود ناگهان این مار سمی خطرناک را در زیر یک میز مشاهده کرد. این زن که هویتش اعلام نشده در حالی که با دیدن مار دچار ترس و وحشت زیادی شده بود بلافاصله با اداره جنگلبانی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

در ویدئویی که اداره جنگلبانی هند در فضای مجازی منتشر کرده است لحظه شکار این مار توسط ماموران جنگلبانی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو یکی از مامور در حال شکار این مار دیده می‌شود. در ویدئو منتشر شده، این مامور ابتدا مار رااز زیر میز خارج کرده و سپس آن را به بیرون از خانه منتقل می‌کند. در ادامه او مار را در یک کیسه پارچه‌ای می‌اندازد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ماموران جنگلبانی این مار را در یکی از جنگل‌های اطراف رها کردند.

ورود این مار شاه کبرا به این خانه روستایی در شمال هند در حالی خبرساز می‌شود که یک ماه پیش نیز ورود یک مار شاه کبرای غول پیکر به یک روستا در منطقه «کویمباتور» واقع در ایالت تامیل نادو خبرساز شده بود. این مار که موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شده بود توسط ماموران جنگلبانی شکار و در جنگل رها شد.