به گزارش پایگاه خبری نشان :

 رکنا، نیروهای پلیس ایتالیا جسد پسر 4 ساله ای را که ماه گذشته گزارش مفقودی اش از سوی پدرش به اداره پلیس داده شده بود پیدا کرد.

بر اساس گزارش ماموران تیم تحقیقات ، جسد پسر 4 ساله توسط حیوانات خورده شده بود و به سختی قابل تشخیص بود که خوشبختانه با معاینات پزشکی قانونی و کالبدشکافی هویت و سن مقتول شناسایی شد.

کشف جسد خورده شده یک کودک در جنگل

در پی شناسایی جسد و رسیدگی پلیس در این پرونده مشخص شد که قربانی با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسیده و جسدش در جنگل دفن شده که حیوانات جنازه را از خاک بیرون کشیده و او را خوردند.

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که مادر و پدر مقتول به عنوان مظنون دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند که با تحقیقات ماموران مشخص شد که پدر قربانی در زمان مفقودی کودک حضور نداشته و آخرین بار با مادرش از خانه بیرون رفت که ناپدید شد.

ناپدید شدن ناگهانی کودک 4 ساله پس از خروج از خانه

مادر کودک در ابتدای بازجویی منکر این اتفاق شد و گفت که برای خرید کفش از خانه بیرون رفته بود که پسرش گم شد اما تحقیقات پلیس و بررسی دوربین مداربسته خیابان مشخص کرد که کودک آخرین بار با مادرش از خانه بیرون رفت و پس از چند ساعت زن جوان به تنهایی به خانه بازگشت و از کودک خبری نبود.

قتل پسر 4 ساله به دست مادرش

زن جوان در اعترافاتش گفت که از زندگی خسته شده بود و به همین خاطر پسرش را به بهانه خرید کفش بیرون برد و با ضربات چاقو او را کشت و جسد را دفن کرد.

در حال حاضر با اعتراف متهم پرونده به قتل رسیدگی آغاز شده و مجرم به زندان انتقال داده شد تا تحقیقات کامل شود