به گزارش پایگاه خبری نشان :

 به نقل از بی بی سی ،"دسوزا"۵۹ ساله متهم شده که همسر ۴۲ ساله خود را با همدستی ۱۰ فرزند شان به قتل رسانده است.

گزارش های پلیس نشان میدهد که "دسوزا " شوهرش "اندرسون رو کارمو" کشیش ۴۲ ساله را با شلیک بیش از ۳۰ گلوله به قتل رسانده است این در حالی است که این زن ادعا کرده بود که همسرش در پی یک سرقت مسلحانه از خانه شان در سال ۲۰۱۹ میلادی جان خود را از دست داده است.

1229866.png

روز گذشته پلیس ایالتی ریودوژانیرو اعلام کرد که قاضی پرونده دستور دستگیری این زن را به همراه ۱۰ همدستش از جمله چندین فرزند و یک نوه صادر کرده است.

با این وجود "دسوزا" از وکیلش خواست تا درخواست تجدید نظر داده و کلیه اتهامات وارده به خود و فرزندانش را تکذیب کرد.

با وجود دستور دادستان برای دستگیری "دسوزا" پلیس نتوانست وی را بازداشت کند زیرا او طی ماههای گذشته فعالیت های سیاسی داشته و اکنون نماینده منتخب مجلس است و به دلیل مصونیت پارلمانی امکان دستگیری اش وجود ندارد.

"آنتونیوریکاردو "از کارآگاهان پرونده قتل در این باره گفت: ما از پارلمان درخواست کرده ایم که مصونیت وی را سلب کند زیرا او در توطئه ای ناجوانمردانه قتل همسرش را برنامه ریزی کرده است.

این مرد ادعا کرد که "دسوزا" قبل از قتل همسرش با کمک فرزندان،چندین بار سعی داشته تا وی را با غذا و آب مسموم کند و موفق نشده است.

محققان پرونده ادعا می کنند اسلحه هایی که قربانی با آن به قتل رسیده متعلق به چند پسر "دسوزا " بوده اند که با آن به ناپدری شان شلیک شده است.

گفتنی است که دسوزا و همسرش والدین بیولوژیکی ۵۰ کودک بوده و بسیاری از آنها را به فرزند خواندگی گرفته بودند اما طی سالهای گذشته نزاع میان زن و شوهر باعث شده تا "دسوزا" نقشه قنلش را با همدستی ۱۰ تن از فرزند خوانده هایش بگیرد و از سوی دیگر انگیزه جنایت تلاش برای رسیدن به قدرت و ثروت بوده است.

بنا بر ادعای  کارآگاهان پرونده "دسوزا " از اینکه امور مالی خانواده به دست همسرش بوده ابراز ناراحتی کرده و بارها به رفتار ناعادلانه همسرش با فرزندان مورد علاقه وی اعتراض کرده و همین موضوعات باعث افزایش تنش میان این دو و در نهایت توطئه قتل کشیش شده است.

قتل شوهر با همدستی ده فرزند