به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک زن جوان که در خانه اش در حومه دیترویت مرده بود در مراسم تدفینش و در حالی که قرار بود مومیایی شود زنده شد. جفری فیجر وکیل خانواده، نام این زن را تیمشا بیوچمپ اعلام کرده و گفته است: «اگر بخواهیم صادقانه بگوییم آن‌ها در آستانه آغاز کردن تخلیه خون بدن او بودند». آتش نشانی بخش ساوث فیلد روز یکشنبه با یک سری اتفاقات عجیب و غریب مواجه شد وقتی پرسنل اورژانس به خانه‌ای فرا خوانده شدند که زنی ۲۰ ساله در آن هیچ علائم حیاتی از خود نشان نمی‌داد.

پرسنل به مدت ۳۰ دقیقه تلاش کردند او را احیا کنند و با یک پزشک اورژانس نیز در این زمینه مشاوره کردند و این پزشک بر اساس اطلاعاتی که پرسنل در صحنه به او داده بودند مرگ این زن ۲۰ ساله را اعلام کرد. در ادامه پزشک قانونی اوکلند کانتی اعلام کرد که بدون نیاز به کالبدشکافی جنازه وی در اختیار خانواده اش قرار خواهد گرفت تا به خاک سپرده شود. اما این زن یک ساعت بعد در یک مرکز تدفین زنده شد. بدنبال این موضوع پرسنل اورژانس بار دیگر فرا خوانده شده و نفس کشیدن خانم بیوچمپ تایید شد.

وکیل خانواده در این باره چنین گفته است: «آن‌ها در آستانه مومیایی کردنش بودند که بسیار ترسناک است، اگر چشمانش را باز نمی‌کرد… مرکز تدفین زیپ کیسه جسد را باز کرده، این همان چیزی است که برای تیمشا رخ داده است، و می‌بییند که او چشمانش را باز کرده و زنده است».

اریکا لاتیمور مادر بیوچمپ درباره این موضوع گفته است: «قلب من به درد آمده است. یک نفر فرزند مرا مرده اعلام کرده است و او اصلاً نمرده است». مقامات ساوث فیلد اعلام کرده اند که تحقیقاتی را در مورد این موضوع انجام خواهند داد هرچند تاکید دارند که نیرو‌های آتش نشانی کارشان را درست انجام داده و دستورالعمل‌ها را رعایت کرده اند. اکنون این زن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینای-گریس در حال مداوا است، اما مادرش گفته که امید چندانی به زنده ماندن او وجود ندارد.

منبع: روزیاتو