به گزارش پایگاه خبری نشان :

نسیم خشنودی چند سال دارد؟ اهل کجاست؟

من در تاریخ ۲۶ آبان در سال ۱۳۷۳ در شهر تهران متولد شده ام، کار اجرا می‎‌کنم و در صداوسیما در شبکه آموزش مشغول هستم، بغیر از کار مجری بودن فعالیت در رشته داروسازی دارم و تازه مدرک دکترای داروسازی از داننشگاه اخذ کردم.

نسیم جان چطور شد که داروساز شدین؟

راستش از کودکی رویای دکتر بودن توی ذهنم بود و دوران دبیرستان رشته تجربی را انتخاب کردم و در دانشگاه در رشته داروسازی قبول شدم که با سختب و تلاش زیاد توانستم بالاخره مدرک دکتری در داروسازی را بگیرم.

نسیم خشنودی مجری کدام شبکه و برنامه می باشد؟

من در کنار شغل دکتری کار اجرا را در شبکه آموزش صدا وسیما انجام می‌دم و مجری برنامه های مشق عشق و بوم سفید بوده‌ام.

در سال جدید (سال ۱۳۹۹) در برنامه مدرسه تلویزیونی ایران حضور دارم که خیلی خوشحالم که مجری این برنامه شدم و امیدوارم بتونم در روند اموزشی همه شما دانش اموزان ایران موثر باشم.

خانم خشنودی با کرونا چیکار می کنه؟

نسیم خوشنودی اینگونه می گوید:

من یه  داروسازم و منو و همکارام هر روز در خط اول مبارزه با کرونا در سنگر هستیم که روزانه ١٢ ساعت و گاه شبانه روزی می جنگیم تا این ویروس سیاه را زمین گیر کنیم، اونم در برابر کسایی که ممکنه ناقل پنهان ویروس باشند، از همه مهمتر ایجاد آرامش برای مردمی که وحشت زده اند.

این روزا تموم میشه و یخ این زمستان کرونایی آب میشه و بار دیگه در این شهر صدای بهار به گوش میرسه، اما خاطرات این روزای سخت و کسایی که ایستادند تا مردم زانو نزنند خواهد موند.