به گزارش پایگاه خبری نشان :

«چیلو داویدسون» بعد از آنکه در جمع‌آوری طرفدار برای صفحه خود ناکام ماند در تماسی با دوستش به او خبر داد طنابی را دور گردنش انداخته و قصد خودکشی دارد تا لحظاتی بعد از آن خود را در خانه‌اش در شهر «دورهام» واقع در شمال شرق بریتانیا با طناب حلق‌آویز کند.

 

یک دختر جوان بریتانیایی که از بی‌توجهی کاربران فضای مجازی به مطالب منتشرشده‌اش دچار افسردگی شده بود به زندگی خود پایان داد.

روزنامه «سان» که این خبر را منتشر کرد نوشت، «چیلو داویدسون» بعد از آنکه در جمع‌آوری طرفدار برای صفحه خود ناکام ماند در تماسی با دوستش به او خبر داد طنابی را دور گردنش انداخته و قصد خودکشی دارد تا لحظاتی بعد از آن خود را در خانه‌اش در شهر «دورهام» واقع در شمال شرق بریتانیا با طناب حلق‌آویز کند.

پلیس که بعد از اطلاع‌رسانی دوست داویدسون خود را به سرعت به منزل این دختر رسانده بود بعد از ورود به منزل او را مرده یافت.

خانواده دختر هم بازگو کردند که او از ۲ سال پیش تحت معالجه روانی قرار گرفته و دارو مصرف می‌کرده، اما از چندی پیش مصرف دارو را متوقف کرده بود.

اعضای خانواده این دختر به بازپرسان گفتند چیلو عاشق لایک در شبکه‌های اجتماعی بود و هر عکسی را که لایک کافی نداشت، حذف می‌کرد.

مادر چیلو با اشاره به عشق او به لایک و درخواست مکررش از اعضای خانواده برای لایک کردن عکس‌هایش، فیس‌بوک و فضای مجازی را عامل مرگ دخترش دانست.