به گزارش پایگاه خبری نشان :

محیا اسناوندی در ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته میکروبیولوژی می باشد. وی دوره های آموزش بازیگری و دوره های فن بیان را نزد میکائیل شهرستانی، وحید جلیلوند و علیضا معینی سپری کرده است.

شهرت و محبوبیت او به دلیل حضور در برنامه مثبت من در سال ۸۵ بود، او در ۲۷۰ قسمت این برنامه حضور داشت و بین نسل نوجوان و جوان محبوب شد و برنامه اش طرفدار پیدا کرد. وی تجربه بازی در سریال‌ های “روزهای بهتر”، “نامه آخر”، “دستت را به من بده” و فیلم سینمایی “دم سرخ‌ ها” و همچنین اجرای برنامه “صبح بخیر” را داشته است.

زندگی-محیا-اسناوندی-23

مهاجرت از ایران

او پس از این به دلیل مسائل کاری خانواده اش به همراه پدرش به دبی مهاجرت کرد و در آنجا هم به فعالیت مجری گری ادامه داد و در مراسم تودیع سفیر و همچنان دیگر مراسم ها به عنوان مجری حضور داشت. محیا به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و باز هم حرفه مجری گری را دنبال کرد و در برنامه سه نقطه حضور پیدا کرد.

شروع فعالیت هنری خانم مجری بازیگر

محیا مجری برنامه‌ های نوجوانان است که کارش را از سال ۸۸ در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما آغاز کرد و در برنامه “سه نقطه” به همراهی مژده لواسانی دیده شد. وی بعد از آن در همین شبکه و در گروه کودک و نوجوان فعالیت داشت سپس به شبکه یک آمد و از آخرین برنامه‌ های وی می توان به “بچه های مردم” در این شبکه اشاره کرد. اسناوندی پس از آن سراغ بازیگری رفت و تجربیاتی را در این زمینه رقم زد.

ازدواج محیا اسناوندی

خانم اسناوندی در تیر ماه سال ۹۸ با مجتبی کشاورز که تهیه کننده برنامه تلویزیونی می باشد عقد کرده است و اما مراسم عروسی این دو که قرار بوده در تاریخ اسفند ۹۸ برگزار شود به دلیل شیوع کرونا در ایران به تعویق افتاده است.