به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهر: سیلوستر استالونه دیروز اعلام کرد دارد روی تدوین جدید "راکی ۴" در سالگرد اکران آنکه ۲۷ نوامبر (۷ آذر) است، کار می‌کند.

وی نوشته در سی و پنجمین سالگرد اکران "راکی ۴" تدوین جدیدی از آن را که توسط خودش انجام شده ارایه می‌کند. وی همچنین از استودیو ام‌جی‌ام تشکر کرده که این فرصت را به او داده است تا دست به این کار بزند.

وی همچنین گفته روبات پائولی را که در دهه ۱۹۸۰ کمی هم عجیب و غریب بود از فیلم حذف می‌کند. وی در این باره افزود: این روبات برای همیشه کنار می‌رود، دیگر ربات بی ربات.

به گزارش مهر، این فیلم در سال ۱۹۸۵ موفقیت بزرگی بود و دلف لاندگرن را به مخاطبان معرفی کرد که در نقش ایوان دراگو ظاهر شد که بوکس‌بازی قدر و جوان از جماهیر شوروی بود. این فیلم در ضمن آخرین باری است که کارل ویترز در مجموعه ظاهر شد.

voYNe2I2Da3O

استالونه جزییات بیشتری ارایه نکرده اما همین کافی بود که این خبر را در شبکه‌های اجتماعی حسابی پرمخاطب کند.

سری فیلم‌های "راکی"، عنوان هشت فیلم سینمایی پیرامون زندگی و مسابقات بوکسوری به نام راکی بالبوآ از دوران گمنامی و بی‌پولی تا به اوج رسیدن به شهرت و ثروت و دوباره در مسیر سراشیبی افتادن او و خانواده اش را روایت می‌کند. از این میان قسمت‌های دوم، سوم، چهارم و ششم را خود استالونه کارگردانی کرده است.