به گزارش پایگاه خبری نشان :

 عصر پنج شنبه 30 مرداد امسال ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو در جریان درگیری چند جوان قرار گرفتند و ماموران وقتی پای در خیابان نوبهار منطقه درواز غار گذاشتند با پسر جوانی که هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند.

ماموران با حضور در محل عامل این درگیری خونین را که پسر 30 ساله ای به نام فرید است در همان صحنه درگیری دستگیر کردند و پسر جوان که هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد.

درگیری مرگبار

فرید پس از دستگیری به دستور قاضی پرونده به زندان اوین منتقل شد و این در حالی بود فرید روی تخت بیمارستان تحت نظر قرار داشت اما با گذشت یک هفته از درگیری خونین، فرید روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

ظهر پنج شنبه 5 شهریور ماه بود که بازپرس ویژه قتل در جریان مرگ پیمان روی تخت بیمارستان قرار گرفت و همین کافی بود تا بازپرس رحیم دشتبان دستور داد تا فرید که عامل این درگیری مرگبار بود از زندان اوین به دادسرای امور جنایی منتقل شود.

اعترافات قاتل جوان

فرید در تحقیقات ابتدایی به بازپرس ویژه قتل گرفت: من قصد کشتن نداشتم و فقط می خواستم او را بترسانم که چاقو به پیمان خورد و روی زمین افتاد.

بازپرس پرونده پس از اعترافات پسر جوان به درگیری مرگبار دستور داد تا متهم در اختیار ماموران اداره 10 قرار گیرد.

قتل بعد از 2 روز آزادی از زندان

فرید می گوید 2 روز بود که از زندان آزاد شدم و در به یک قمارخانه رفتم که در آنجا با پسر جوان درگیر شدم و فقط برای ترساندن دست به چاقو شدم و قصد کشتن نداشتم.

مقتول را می شناختی؟

نه، او را نمی شناختم و باور کنید نمی خواستم دست به قتل بزنم و همه این اتفاقات در یک درگیری صورت گرفت.

چرا با هم درگیر شدید؟

2 روز بود که از زندان آزاد شده بودم و به محل قمار خانه قدیمی که در محل زندگی مان بود رفتم و در گذشته نیز زیاد به آنجا می رفتم و با دوستانم دور هم جمع می شدیم و قمار می کردیم. شب حادثه برای دیدن دوستانم و قمار کردن به آنجا رفتم که پسر جوان همراه 3 تن از دوستانش در آنجا بودند، او را نمی شناختم و هیچ اختلافی با هم نداشتیم تا اینکه پس از چند ساعت بر سر قمارکردن با هم شروع به کری خوانی و کل کل با هم کردیم که همین باعث شد بین ما درگیری صورت بگیرد.

چاقو همراهت بود؟

درگیری مان به بیرون از قمارخانه کشید و پیمان و دوستانش به سمت من حمله کردند که من با چاقویی که همراهم بود را جیبم بیرون کشیدم تا آنها را بترسانم و در چاقو را به سمتشان پرتاب می کردم که ناگهان چاقو به پسر جوان خورد و روی زمین افتاد که مردم به پلیس و اورژانس زنگ زدند.

چرا فرار نکردی؟

من قصد کشتن نداشتم و فقط می خواستم او را با چاقو بترسانم و وقتی پیمان زخمی شد همانجا ماندم و پلیس مرا دستگیر کرد و به خاطر این اتفاق ناراحت هستم.

سابقه داری؟

به خاطر دعوا و مواد مخدرزندان رفتم که آخرین بار برایم خیلی گران تمام شد.

چرا؟

چند سالی بود که در کار واردات لوازم یدکی بودم و به کشورهای زیادی سفر کردم تا اینکه در تایلند با مرد جوانی که قاچاقچی مواد مخدر بود آشنا شدم و او با چرب زبانی هایش مرا وسوسه کرد تا برایش از ایران مواد مخدر شیشه قاچاق کنم و از این راه پول خوبی به دست آورم که من هم تصمیم گرفتم دست به این کار بزنم و بعد از مدتی با به دست آوردن پول قاچاق زندگی راحتی برای خودم فراهم کنم و کار قاچاق مواد مخدر شیشه را شروع کردم.

مواد را چطور به تایلند می فرستادی؟

خودم سابقه دار بودم و نمی توانستم این کار را انجام دهم به همین خاطر افراد مختلفی مواد را به از طریق مسافران مالزی و تایلند و جاساز کردن مواد در چمدان هایشان به کشور مالزی و تایلند می فرستادند و در آن طرف همدستم این مواد را تحویل می گرفتند. افرادی هم بودند که علاقه داشتند به تایلند سفر کنند اما پول سفر را نداشتند که با دادن مواد به آنها سفر را برایشان رایگان می کردم و هزینه سفر را می پرداختم و در قبالش آنها مواد را به مقصد می رساندند.

چطور دستگیر شدی؟

سال 89 پلیس وارد مخفیگاهم شد و با مواد مخدر زیادی از نوع شیشه دستگیر شدم و در ادامه دادگاه مرا به حبس ابد محکوم کرد که بعد از مدتی به حکم اعتراض زدم و حکم حبس ابد به 16 سال زندان تبدیل شد و بعد از آن نیز دوباره به حکم صادر شده اعتراض زدم و در حالیکه 10 سال از زندانم می گذشت دادگاه 16 سال زندان را برایم به 8 سال زندان و پرداخت پول محکوم کرد و با این حکم و با توجه به اینکه 2 بیشتر در زندان بودم از زندان آزاد شدم و 2 روز بعد به خاطر قتل دستگیر شدم.

چرا روی صورتت جای چاقو است؟

یک زندانی حبس ابدی باشی دیگر حال و روز خوشی نداری و چون می خواستم در زندان بزرگی کنم با چاقو روی بدن و صورتم خط خط کردم و در گذشته نیز در محل بچه محل ها مرا ببر صدا می کردند و از من حساب می بردند و خودزنی ها برای بزرگنمایی بود.

بنا بر این گزارش، عامل این جنایت در قمارخانه با دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.