به گزارش پایگاه خبری نشان :

تام کروز هنرپیشه نقش اول مجموعه محبوب Mission: Impossible ثابت کرده که هیچ مأموریت غیرممکنی برای او وجود ندارد. براساس گزارش‌های منتشر شده، بعد از احتمال توقف مجدد روند فیلم‌برداری مأموریت غیرممکن 7 در پی فراگیری ویروس کرونا، کروز یک کشتی بزرگ به ارزش ۷۰۰ هزار دلار را برای جلوگیری از توقف روند ساخت این فیلم کرایه کرده است.

به‌طور قطع یکی از نقش‌های به یادماندنی و ماندگار تام کروز در دوران حرفه‌ای خود، نقش مأمور ویژه ایتان هانت (Ethan Hunt) در سری Mission: Impossible است. ... در سال ۲۰۲۱ هفتمین قسمت از این مجموعه را روی پرده سینما فرستاده و بار دیگر طرفداران پرشمار خود را هیجان زده خواهد کرد. اما قسمت جدید مجموعه مأموریت غیرممکن نیز از مشکلات ناشی از بحران شیوع کرونا در امان نبوده و روند تولید آن به منظور حفظ سلامت تیم سازندگان به تعویق افتاد.

هرچند به نظر می‌رسد که روند فیلم‌برداری این اثر به‌زودی از سر گرفته شود. نشریه Daily Mail انگلستان در گزارش جدید خود به اقدام جالب تام کروز برای کمک به ادامه روند ساخت این فیلم اشاره کرده است. براین اساس، کروز یک کشتی بزرگ با ظرفیت ۵۰۰ نفر را به ارزش ۷۰۰.۰۰۰ دلار کرایه کرده تا مأموریت غیرممکن 7 سر موقع آماده شود.

منابع این خبر تأیید کردند که این بازیگر مشهور هالیوود بزرگ‌ترین کشتی آبی شرکت Hurtigruten را برای فیلم‌برداری اکثر صحنه‌هایی که در نروژ ضبط می‌شوند، کرایه کرده است. در این گزارش به اینکه آیا این کشتی برای فیلم‌برداری مورد استفاده قرار گرفته یا اینکه جابه‌جایی اعضای تیم سازندگان فیلم را نیز برعهده خواهد داشت اشاره‌ای نشده است. هرچند قاعدتاً ادامه روند فیلم‌برداری این پروژه مستلزم اطمینان از حفظ اعضای تیم دربرابر خطر ابتلا به ویروس کرونا بوده و ممکن است این کشتی به منظور دور نگه داشتن کارکنان از محیط‌های شلوغ شهری مورد استفاده قرار گرفته باشد.

منابع ناشناسی اظهار داشتند که تیم سازندگان مأموریت غیرممکن 7 به هیچ عنوان خواستار تأخیر مجدد روند ساخت فیلم نبوده و تام کروز نیز مصمم است تا دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم. استودیوی سازنده این فیلم اطمینان داده که افراد تیم را به خوبی از خطرات احتمالی ایمن نگه داشته و پروژه را به پایان خواهد رساند.

اما در ادامه گزارش Daily Mail UK به نقل از انتشارات VG در نروژ به «معاف» شدن تام کروز از قوانین قرنطینه در این کشور اشاره شده است. ابید راجا (Abid Raja) وزیر فرهنگ نروژ در اظهارات رسمی خود اعلام کرده که تیم سازندگان فیلم Mission: Impossible می‌توانند بدون نیاز به التزام به قوانین قرنطینه خانگی به روند پیشبرد پروژه خود ادامه دهند. البته همه‌ی افراد این تیم هر ۴۸ ساعت یک بار ملزم به انجام تست کرونا خواهند بود. وزیر فرهنگ نروژ به مردم این کشور اطمینان داده که تیم سازندگان این فیلم هیچگونه تماسی با سایر افراد خارج از گروه در این کشور نخواهند داشت.

استودیوهای Skydance Media، New Republic Pictures، Paramount Pictures و حتی خود تیم سازندگان این فیلم هنوز هیچ یک از این گزارش‌ها را تأیید نکرده‌اند. به نظر می‌رسد که تام کروز این بار ویروس کرونا را به‌عنوان مأموریت غیرممکن خود در مقابل می‌بیند.

کافه سینما