به گزارش پایگاه خبری نشان :

 به نقل از کرایم، متهم "جایلا هیل "‌۱۸ ساله محکوم شده که هنگامیکه قصد داشته به همراه خواهرش وارد فروشگاه شود با درخواست نگهبان فروشگاه برای ماسک زدن به حدی عصبانی شده که ۲۷ ضربه چاقو به نگهبان نگون بخت زده است.

روز گذشته پلیس شیکاگو این دختر ۱۸ ساله را به جرم حمله با سلاح سرد و اقدام به قتل  دستگیر کرده است.صاحب فروشگاه که شاهد ماجرا بوده در این ارتباط به ماموران پلیس گفت: نگهبان ما به طور معمول جلوی در فروشگاه ایستاده و از مشتریان می خواهد تا هنگام ورود دستهایشان را ضد عفونی کرده و ماسک بر صورت داشته باشند اما این خانم به شنیدن این سخنان  عصبانی شده و مقابل نگهبان مقاومت کرده و به جای زدن ماسک با چاقو به جان وی افتاده و او را به شدت زخمی کرده است.

این در حالی است که وکیل این زن به قاضی پرونده بیان کرد که متهم دارای اختلال دو قطبی است و برای دفاع از خود دست به چاقو شده است.

دکتر ایزیکه مدیر بخش بهداشت عمومی ایلینوی در این باره گفت: پوشش صورت و استفاده از ماسک در پاندمی کرونا امری ضروری است اما این کار زمانی موثر است که همگان اجرایش کنند درحالیکه برخی از مردم هنوز با این قوانین کنار نیامده و باعث بروز مشکل می شوند  این قانون تنها راه چاره ای است برای حفظ سلامت همه در مقابل کرونا.