به گزارش پایگاه خبری نشان :

رییس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی یک مرد و 2 زن که در زمینه قمار و شرط‌بندی آنلاین فعالیت می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان در این خصوص حقوق ماهیانه دریافت می‌کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قهرمان طالع افزود: در پی رصد سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین در فضای مجازی، کارآگاهان با چندین صفحه‌ فعال روبرو شده و شروع به بررسی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود کردند و پس از بررسی‌های فنی و جمع‌آوری سرنخ‌های به ‌دست ‌آمده یک مرد و 2 زن فعال در این حوزه را شناسایی و به پلیس فتا دعوت کردند.

وی اضافه کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم مرد اعتراف کرد که در قبال تبلیغ سایت‌های قمار آنلاین ماهیانه یک ‌میلیون تومان دریافت می‌کرده و متهمان خانم نیز اعتراف کردند فریب شخصی را خورده‌اند که با وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شده و در قبال دریافت حقوق ماهیانه کلیه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار وی قرار داده‌اند.

وی گفت: کاربران باید دقت داشته باشند که طبق ماده ۷۱۰ قانون مجازات اسلامی اجاره دادن کارت بانکی برای گردانندگان سایت‌های قمار جرم بوده و پیگرد قانونی دارد، بهتر است برای فعالیت در فضای مجازی به دنبال کسب‌وکارهای قانونی رفته و از عضویت در این‌گونه باندها جدا خودداری نمایند.

3 متهم قمار و شرط‌بندی آنلاین در اردبیل شناسایی شدند

کاربران می‌توانند هرگونه صفحه مجرمانه را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند