به گزارش پایگاه خبری نشان :

روزنامه جام جم: پسر 18 ساله که نتوانسته بود 20 هزار تومان پولی که به مرد معتاد داده بود را پس بگیرد با او درگیر شد و وی را به قتل رساند.

عصر هجدهم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری باغ فیض با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل مرد میانسالی که جسدش در یکی از محله‌های غرب تهران افتاده بود، خبر داد. بازپرس جنایی و تیم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

جسد در خیابان افتاده و شواهد نشان می‌‌داد که او با ضربه چاقو به قتل رسیده است‌. مرد جوانی که شاهد این جنایت بود به پلیس گفت: سمت خانه‌ام بازمی‌گشتم که این مرد زخمی را در خیابان دیدم او فقط یک جمله به من گفت که پسر جوان افغان وی را با چاقو زده و با دستش گاری آن پسر را که 100 متر پایین‌تر بود نشانم داد، چند قدمی برداشت و افتاد. سریع به اورژانس زنگ زدم، امدادگران آمدند، اما تلاش آنها بی‌نتیجه ماند و فوت کرد. ماموران مطمئن شده بودند متهم باید زباله‌گرد و ضایعات جمع‌کن باشد اطراف را جست‌و‌جو کردند که معلوم شد در این محل 10 زباله‌گرد رفت و آمد دارند. آنها تحت تعقیب قرار گرفتند و 9 نفرشان در چهاردانگه شناسایی و بازداشت شدند.

در تحقیقات از آنها معلوم شد در ماجرا قتل نقشی نداشتند و آزاد شدند، اما هنوز پلیس آخرین زباله جمع‌کن که پسر 18 ساله افغان است را پیدا نکرده بود. در جست‌وجوی او بودند تا این‌که مخفیگاه وی در همان چهاردانگه به دست آمد و متهم بعد از پنج ساعت بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران منتقل شد. او منکر جنایت بود تا این‌که بعد از سکوت چندروزه به قتل مرد ایرانی اعترف کرد و گفت: من و مقتول معتاد بودیم.

مدتی بود با هم دوست شدیم. یک هفته قبل 20 هزارتومان به او دادم تا برایم شیشه بخرد که مواد نخرید و پولم را هم پس نداد. عصر آن روز با هم درگیرشده و با چاقو او را زخمی کرده و با جا گذاشتن گاری‌ام فرار کردم و فکر نمی‌کردم که او بمیرد و من قاتل شوم. متهم با دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد.