به گزارش پایگاه خبری نشان :

ساقی حاجی پور بازیگر تئاتر و سینما متولد 27 مهر ماه سال 1374 در تهران است.ساقی حاجی پور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ساقی حاجی پور کار خویش را با تئاتر از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی «رسول کاهانی» بازی کرد.ساقی حاجی پور در سریال هم گناه نخستین کار تصویری  وی می باشد. او پیش از این در تئاتر بازی می کرده است.ساقی حاجی پور تصویری از خود  با لباس سنتی زیبای ترکمن منتشر کرده است:

 

ساقی حاجی پور

 

بیوگرافی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور هنرپیشه ایرانی و متولد سال ۱۳۷۴ در تهران می باشد. ساقی حاجی پور کار خود را با تئاتر از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی «رسول کاهانی» بازی کرد.

وضعیت تاهل ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

ساقی حاجی پور

نخستین تجربه بازیگری ساقی حاجی پور

بازی در سریال هم گناه نخستین کار تصویری ساقی حاجی پور می باشد. او قبل  از این در تئاتر بازی می کرده است.

ساقی حاجی پور بازیگر سریال هم گناه

سریال «هم گناه» نخستین کار تصویری ساقی حاجی پور است و پیش از این کار فقط در تئاتر فعالیت داشته است.ساقی حاجی پور در‎باره ی تست بازیگری و حضورش در مجموعه خانگی هم گناه گفت:” من طی یک پروسه 3، 4 هفته ای برای دادن تست های گوناگون برای نقش هدیه به دفتر می‎رفتم. و تقریباً از بین 80 نفر انتخاب شدم و جزء آخرین نفراتی بودم که برای تست رفته بودم. از آقای کیایی خیلی ممنونم که به من اعتماد کردند زیرا این نخستین کار تصویر من بود و فضای کار یک فضای کاملاً حرفه ای با آدم‎های حرفه ‎ای بود و اعتماد به کسی که هیچ تجربه ی تصویری ندارد، بسیار دشوار است. از این که تونستم در تست ‎ها قبول بشم، خداروشکر می‎کنم.”

ساقی حاجی پور

کودک همسری از نگاه ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور درارتباط با کودک همسری و اعتراضی که عده‌ای به نقش هدیه و فرهاد در سریال «هم ‌گناه» داشتند، در مصاحبه ای با «فیلیمو» گفت: "این چیزی نیست که از جامعه الانمون جدا باشه یعنی سریال همگناه نه تنها عشق یک دختر کم سن و سال رو به یک مرد مسن نشون می ده بلکه همه ی انواع عشق رو به تصویر می کشه، مثلا یک زن سن بالا عاشق یک پسر کم سن و سال تر از خودش میشه. و این ها مسائلی هستند که در جامعه وجود دارند پس چرا ما نباید ازشون فیلم بسازیم! چرا باید ازشون فرار کنیم!"