به گزارش پایگاه خبری نشان :

نمناک: بی شک افراد سلبریتی متعددی وجود دارند که ما عاشق آنها هستیم و به این علاقمند هستیم تا آنها را به عنوان یک الگو برای خودمان داشته باشیم و در نهایت به بهترین شیوه ممکن بتوانیم در زمینه فعالیت خودمان موفق شویم. اما برخی دیگر هستند که بیشتر علاقمند هستند تا خودشان را شبیه به افراد سلبریتی محبوب جهانی نمایند تا این گونه به میزانی معروف شوند.

تعداد این دسته از افراد کم نیست و حتما در صفحات مجازی نیز با آنها روبرو شده اید که هزینه های بسیار زیادی را صرف شبیه شدن به افراد سلبریتی کرده اند. اما اخیرا مرد جوان 29 ساله ای به نام " اولی لاندن " از کشور بریتانیا گویی به شدت عاشق خواننده جوان کره ای به نام جیمین که در گروه BTS خوانندگی می کند، شده است!!

zQywPIMC8Za8

به همین دلیل او تصمیم خودش را گرفت و شروع به هزینه های سرسام آوری کرد تا بتواند خودش را شبیه به خواننده مورد علاقه اش نماید! اولین بار در سال 2019 میلادی گفته شده که او 75 هزار پوند برای جراحی های متعددی در صورت هزینه کرده است که طبق گزارشات انجام شده او تا امروز حدودا 125 هزار پوند ( حدودا 2 میلیارد تومان ) برای رسیدن به ظاهر رویایی اش هزینه کرده است.

oEpfMIzQwOcT

او گفت :" اولین بار گروه BTS را در سال 2013 میلادی زمانیکه در کره جنوبی زندگی می کردم، در تلویزیون دیدم و از اجرای آنها شگفت زده شدم. من می خواهم شیوه زندگی و تمام ظاهرم شبیه به جیمین باشد و این شامل شکل فک، لب، صدا و در کل همه چیز"

qejfjovuWxxN

با این حال در ابتدای سال 2019 به کره بازگشت تا جراحی های بیشتری را روی صورتش انجام دهد و تمام خواسته هایش را در مورد سوپر استار خود را بر روی صورتش اعمال کرد و در طی مصاحبه ای نیز حتی گفت که مردم کره او را دوست دارند و با حضور او هیچ مشکلی ندارند و جالب است بدانید که او فعالیت هنری خود را نیز آغاز کرده است.

از این رو او بر این باور است که بعد از اعمال این تغییرات بر روی چهره اش، زندگی او تغییر کرده است چرا که اخیرا موزیک ویدیویی را از خود منتشر کرد و بنابراین او به رویای دیرینه خود دست پیدا کرده است که هزینه سنگینی را برای آن پرداخت کرد و بی شک سختی زیادی را نیز در طی 15 عمل انجام شده، تحمل کرده است.