به گزارش پایگاه خبری نشان :

مانی هاشمی نوجوان ۱۴ ساله از اهالی روستای شمشیر شهرستان پاوه است که یکشنبه گذشته (۱۶ شهریور) به همراه مادرش برای جا به جایی بار به سمت مرز می‌رود که به گفته مادرش در پی تعقیب و گریز نیرو‌های نظامی پس از سقوط از ارتفاع از ناحیه سر و صورت مجروح می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان پاوه برای مداوای بیشتر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود.

 مادر مانی که سرپرستی دو فرزند را بر عهده دارد،اظهار کرد : مانی برای تامین مخارج مدرسه و خریدن گوشی هوشمند برای نصب «شبکه شاد» به همراه من برای جابه جایی بار به مرز آمد.

ایده پور فرماندار پاوه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مادر این نوجوان کولبر چند سالی است که با مسئولیت شخصی اینجانب ( ایده پور فرماندار پاوه ) به همراه چند خانم دیگر برای گذران زندگی اقدام به کولبری می‌کند،اما در ارتباط با اینکه فرزند نوجوان این خانم کولبر بنابر ادعای مادرش به علت تعقیب و گریز نیرو‌های نظامی دچار جراحت شده هیچ سندی وجود ندارد و هیچ منبع رسمی تاکنون این موضوع را تأیید نکرده است.

فرماندار پاوه افزود: پس از اینکه در جریان مجروح شدن این نوجوان قرار گرفتم برای سرعت بخشیدن به روند درمان این نوجوان هماهنگی لازم برای انتقال او به مراکز درمانی کرمانشاه انجام دادم و این نوجوان ۱۴ ساله به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل و مراحل اولیه درمان بر روی صورت او انجام شد.

 مادر مانی در گفتگو با سایت‌های خبری محلی اظهار داشته که پزشکان مراکز درمانی کرمانشاه گفته اند؛ برای ادامه درمان فرزندش باید به یک  بیمارستان‌ مجهزتری در تهران مراجعه کنند ./باشگاه خبرنگاران