به گزارش پایگاه خبری نشان :

 رکنا، آمریکایی ها ادعا کردند این جوان هزار و صد سایت گوناگون در جهان را هک کرده و تصویر شهید سردار سلیمانی را در 51 سایت معتبر آمریکایی بارگذاری کرده است.

این اقدام بهزاد تاجایی پیش رفت که اف اب آی نام این شخص ایرانی را که مشخص نیست در کدام مکان زندگی می کند به لیست ایرانی های تحت تعقیب این سازمان اضافه کرد.

بهزاد هزار و صد سایت گوناگون در جهان را هک کرد که این اقدام او مسئولان آمریکایی را سردرگم کرده تاجایی که دادگاهی برای او برگزار شد و قاضی حکم دستگیری این جوان 19 ساله را صادر کرده است.

سازمان اف ابی آی در این خصوص اطلاعیه صادر کرد:

بهزاد به اتهام دست داشتن در فعالیت های جنایی تحت تعقیب است او وب سایت های عمومی در سراسر جهان با پیام های طرفدار ایران مورد نفوذ قرار داده است.

وی بیش از 1100 وب سایت در سراسر جهان را با پیام های ایرانی مورد نفوذ قرار داده است.

او کار خود را در تاریخ 4 سپتامبر 2018 آغاز کرد و تاکنون ادامه یافته است.

همچنین او کد های مخرب رایانه را  در 51 وب سایت میزبان در ایالات متحده با جایگزینی محتوای آنها با تصاویر شهید سردار سلیمانی در پس زمینه پرچم ایران ، همراه با پیام "مرگ بر آمریکا " منتقل کرده است.

در تاریخ 3 سپتامبر 2020 ، یک هیئت منصفه عالی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده ، ناحیه ماساچوست ، بهزاد را متهم کرد و پس از اتهام توطئه برای ارتکاب خسارت عمدی و آسیب عمدی ، قرار بازداشت فدرال برای او صادر شد