به گزارش پایگاه خبری نشان :

ستاره مطرح سینمای جهان و بالیوود روش‌های کسب درآمد از موقعیت خود را می‌داند و به جز بازیگری که در صدر گران قیمت‌ترین ستاره‌های بالیوود می‌باشد از راه فضای مجازی نیز به ثروت رسیده است. شاهرخ خان یکی از بزرگترین سوپراستار‌های جهان است. او در یک دوره‌ای دومین بازیگر ثروتمند جهان بود و همین گفته نشان دهنده میزان موفقیت او در دنیای نمایش است. او نه تنها پادشاه بالیوود است بلکه می‌توان گفت پادشاه اینستاگرام هم هست.

صفحه اینستاگرام این ستاره بزرگ هندی، ۲۲ میلیون فالوئر دارد. اگر بخواهیم کلی و صریح صحبت کنیم باید بگویم بازی اینستاگرامی شاهرخ خان روی دور است و صفحه او به طور ویژه مورد توجه برند‌های مطرحی است که به طور تبلیغ دیجیتال محصولات خود هستند. اگر کسی بخواهد از اکانت اینستاگرام شاهرخ خان برای برند و محصول تجاری‌اش تبلیغات داشته باشد رقمی میان ۸۰ لاک تا یک کرور باید به شاهرخ خان بپردازد؟! (هر یک کرور معادل ۱٫۵ تا ۲ میلیارد است و هر یک لاک برابر است با ۱۸ تا ۲۰ میلیون) و این همان بهای میزان محبوبیت شاهرخ خان در سطح جهانی است که فالوئر چند میلیونی دارد.

شاهرخ خان بدون شک موفق‌ترین سوپراستار و بازیگر دهه نود و ۲۰۰۰ سینمای هند بوده است و دو دهه تمام قدرت بی مثالی در گیشه سینما‌ها داشت.

او فیلم‌های ماندگار و بسیار موفقی همچون «عروس داماد را می‌برد»، «گاهی خوشی گاهی غم»، «ویر زارا»، «کوچ کوچ هوتاهه»، «کبهی الوداع ناکهنا»، «نام من خان است»، «کال هوناهو» و… در کارنامه کاری خود دارد.

در زمینه فعالیت حرفه‌ای و بازیگری هم باید بگوییم که شاهرخ خان ۳ سال از پرده نقره‌ای سینما دور بوده است و شکست فیلم آخرش باعث شد مدتی از سینما فاصله بگیرد و البته گزیده کارتر شود؛ و حالا قرار است بازگشتی باشکوه داشته باشد. این بازیگر ۵۵ ساله، قرار است در فیلمی تحت عنوان «Pathan» به کارگردانی سیدارت آناند (کارگردان فیلم‌های وار و بنگ بنگ) بازی کند.

کمپانی بزرگ یاش راج فیلمز به مدیریت آدیتیا چوپرا تولید این پروژه را به عهده دارد. دیپیکا پادوکن نقش مقابل او را در این فیلم ایفا خواهد کرد. این چهارمین همکاری مشترک این دو چهره برجسته هندی خواهد بود. هر سه همکاری قبلی این دو بازیگر برجسته کار‌های موفقی بودند.

گفته می‌شود شاهرخ خان قهرمانانه‌ترین کاراکتر فراواقعی دوران حرفه‌ای اش را در این فیلم که یک کار اکشن است بازی خواهد کرد. شاهرخ خان مدتی طولانی فیلمنامه‌های متعدد بسیاری را مطالعه کرد، اما هیچ یک را نپذیرفت و به دنبال یک فیلم اکشن بود تا اینکه سیدارت آناند پیشنهادی به او داد که دقیقا کینگ خان دنبالش بود.

کولاک