به گزارش پایگاه خبری نشان :

 رکنا، سرهنگ پرویز نظری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در تشریح این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در باغ فردوس کرمانشاه، تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

او ادامه داد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده پی بردند سرنشینان ۲ دستگاه خودروی تیبا و ام‌وی‌ام با مراجعه به مراسم خاکسپاری و فاتحه‌خوانی و شناسایی خودرو‌هایی که از ایمنی لازم برخوردار نیستند اقدام به سرقت محتویات آنها می‌کنند.

کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود زن و شوهری را شناسایی کردند که در سرقت‌های رخ داده نقش اصلی را داشتند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منسجم آنها را دستگیر کردند.

متهمان اعتراف کردند با همدستی شخص دیگری که صاحب خودروی ام‌وی‌ام است سرقت کرده‌اند که این متهم نیز دستگیر شد،

او افزود: بررسی‌های تکمیلی پلیس آگاهی نشان می‌دهد زن سارق با کارت‌های سرقت شده‌ای که رمزشان هم کنارشان بوده اقدام به خرید مقداری طلا کرده است. سرهنگ نظری با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص فعالیت مجرمانه این باند ادامه دارد، گفت: افرادی که محتویات خودروی آنها در باغ فردوس کرمانشاه مورد سرقت قرار گرفته برای اعلام شکایت به شعبه ۴ مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.