به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش پلیس هند،خانمی 23 ساله به اسم "پرندیا" از اهالی خالاپور در یک مهمانی دست به اقدام بسیار بدی زد که می توانست باعث کشتن 88 نفر از 120 نفر که در مهمانی حاضر بودند شود.

خانواده شوهری این خانم هندی،به دلیل سیاه بودن پوست و مهارت ضعیف آشپزی اش او را مورد تمسخر خود قرار دادند و این کار باعث عصبانیت بیش از حد زن جوان شد و تصمیم به کاری وحشتناک گرفت تا بتواند از آنها انتقام بگیرد.
این زن جوان 23 ساله تصمیم به ریختن زهر مار در غذای مهمانان می گیرد تا از کسانی که به مدت 2 سال هم رنگ پوست و هم مهارتش در آشپزی را همیشه مورد تمسخر قرار می دادند از جمله شوهر و خانواده شوهرش،انتقام بگیرد.متاسفانه زهرمار تاثیر بد خود را در غذا گذاشت و 88 نفر از 120 نفر حاضر در مهمانی بعد از صرف غذا به بیمارستان رفتند که در نهایت 5 نفر از آنها جان باختند.
 
bauDJzPEp84p
 
طبق اظهارات پرندیا،به دلیل تغییر خانه شان به خانه ایی دیگر یک مهمانی برگزار کردند و از او خواستند تا میزبانی این مهمانی را بر عهده بگیرد و از آنجایی که او از سرکوفت ها و تمسخر های خانواده شوهری اش خسته شده بود تصمیم به ریختن زهر مار در غذای مهمانان گرفت.
غذای مهمانی توسط پرندیا تهیه و برای مهمانان حاضر در مهمانی سرو شد و مهمانان شروع به خوردن غذاهای این خانم کردند.
چند ساعت پس از میل کردن غذا توسط مهمانان،همگی دچار مشکلاتی مانند اسهال،تهوع، استفراغ و دل درد شدند که 3 نفر درجا جان خود را از دست دادند و پس از گذشت 3 روز دیگر یک کودک و یک مرد میان سال جان خود را از دست دادند که در نهایت موفق به کشتن افرادی که تصمیم به کشتنشان داشت،نشد.
بعد از اطلاع یافتن پلیس،زن 23 ساله هندی توسط پلیس دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد و حداکثر مجازاتی که می توانند برای او در نظر بگیرند،اعدام است.