به گزارش پایگاه خبری نشان :
پزشکان روسی به تازگی گزارشی از جانب یک خانم که مدعی است یک کرم زنده در پوست صورتش قرار دارد را دریافت کردند و روزانه از قسمتی به قسمتی دیگر از صورت این خانم جابجا می شود.تحرک این کرم در زیر پوست صورت خانم جوان،پس از گذشت مدتی پرورش یافت و اینک به یک کرم انگلی خزنده در زیر پوست تبدیل شده است.

اسم زن به دلایلی نا مشخص می باشد و به گفته خودش اولین بار چیزی عجیب و غریب را در زیر چشمانش احساس کرد که پس از گذشت 5 روز مجددا در زیر ابروهایش جای 3 تکه جوش سفت را احساس نمود و این در حالی است که دیگر در زیر چشم چیزی وجود نداشت .

پس از 10 روز دیگر وی متوجه شد که جوش های سفت مانند زیر ابروهایش تعمیم یافته است و اینک لب فوقانی اش متورم شده است.

این خانم جوان پس از مشاهده این علائم به دکتر مراجعه می کند تا بتواند هر چه سریع تر مشکلش را بهبود دهد و جالب اینجا است هر سری که مشکلی بر روی صورت خانم جوان ایجاد می شد،با استفاده از دوربین سلفی تلفن همراهش از آنها عکسبرداری می کرد.

پس از مراجعه به نزد پزشک،پزشک با توجه به تصاویر ثبت شده توسط خانم جوان، متوجه وجود کرم در زیر پوست او شد و این گونه تصمیم گرفت که با استفاده از انبر پزشکی کرم را از زیر پوست خارج نماید.

این مسئله پزشکی شباهتی به یک کابوس سخت دارد و شاید تا به حال چیزی همانند آن نه دیده باشیم و نه شنیده باشیم.پس اینک یک سوال در ذهن ما وجود دارد و آن هم این است که چگونه کرم در زیر پوست این خانم جوان قرار گرفته است؟

1

خب،خانم "ناتالیا پشنیچنایا" متخصص بیماری های عفونی از دانشگاه روستوف روسیه این چنین تشریح کرد؛این مشکل ابتدا از نیش پشه ممکن است شروع شده باشد و آن هم دارای یک چرخه بزرگی می باشد.این چرخه ابتدا از سگ آغاز می شود که به مرور حشرات بر روی مدفوع سگ می نشینند و سپس با قرار گرفتن در محیط های مختلف و خوردن غذاهایی مانند کرم های دیگر توسط این پشه و در نهایت نیش خوردن انسان توسط حشرات می تواند باعث انتقال انگل ها به بدن انسان بشود که به مرور زمان از بدن تغذیه و رشد می کند.

اغلب تنها یک کرم وارد پوست می شود و بدترین چیزی که می توان از آن مطلع شد آن است که این کرم های زیر پوستی می توانند به مدت دو سال در زیر پوست ما بدون آنکه ما متوجه شویم زندگی نمایند.کرم زنده توسط آقای دکتر"ولادیمیر کارتاشف" از صورت خانم جوان خارج شد و پس از خارج کردن کرم از صورت او این چنین گفت:"اغلب دکترها این چنین بیماری ها را به علت نادر بودنشان شاید ندیده باشند و در صورت شنیدن آن توسط بیمار شاید باورشان نشود و آنها را مسخره نمایند و به همین دلیل من خودم تصمیم به خارج کردن کرم از پوست خانم جوان گرفتم".اگر چه اندازه کرم خزنده در صورت زن روسی مشخص نشد،اما مطابق آخرین اطلاعات  اندازه کرم ها در صورت خانم ها می توانند به 6.5 اینچ و در صورت آقایان به 3 اینچ برسند./ نمناک