به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از اسپوتنیک، «استفانی وینستون ولکوف» دوست سابق ملانیا ترامپ به تازگی خاطراتش را درباره روابط خود با همسر رئیس‌جمهور آمریکا به صورت کتاب منتشر و در آن اشاره کرده که دونالد ترامپ در تلاش است دیگران را برای ریاست جمهوری ایوانکا ترامپ، دخترش، آماده کند و مدام می‌گوید او مسئولیت اصلی دفتر بیضی را برعهده دارد.

ولکوف که قبلا از دوستان نزدیک ملانیا بود در یک مصاحبه ۶۰ دقیقه‌ای در این خصوص گفت دونالد ترامپ دارد دخترش را تبدیل به رئیس‌جمهور بعدی آمریکا می‌کند و در این زمینه ملانیا نیز به او کمک می‌کند و شریک اوست.

ولکوف در کتاب خود با عنوان «ملانیا و من: ظهور و سقوط دوستی من با بانوی اول» که به تازگی منتشر شده مدعی شده است دختر ترامپ قدرت را از ملانیا «غصب» کرده است. او در کتاب خود نوشته است «باید بدانید آن‌ها (خانواده ترامپ) که هستند تا بفهمید که چه کار دارند می‌کنند – چطور دارند کشور را چپاول می‌کنند.» دوست ملانیا ادامه می‌دهد «ترامپ دارد ایوانکا را برای ریاست جمهوری آماده می‌کند و این را از قبل در ذهن مردم فرو کرده است.»

این نویسنده که ماه گذشته افشاگری‌های خود را کمی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد گفته است «ملانیا در برابر دختر ناتنی خود تسلیم شده و از قدرت کنار رفته است. ترامپ به همه نشان داده که در میان دو زنی که به او نزدیک هستند کدام یک را برای قدرت انتخاب کرده است.»

ولکوف گفت علی‌رغم آنکه رئیس‌جمهور ظاهرا دخترش را به جای همسرش در قدرت انتخاب کرده است به نظر می‌رسد ملانیا نیز در این مسیر همراهی می‌کند و «ناراضی نشان نمی‌دهد.»

ولکوف ادعا کرد دوستی او با ملانیا پس از مراسم تحلیف دونالد ترامپ، که شرکت او برای سازماندهی این رویداد قرارداد بسته بود ناگهان پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران