به گزارش پایگاه خبری نشان :

ژاپن کشوری است که از لحاظ صنعت ساخت انیمیشن جزو پیشرفته‌ترین کشور‌ها در جهان است و در ساخت ربات پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است. طی روزهای اخیر یک شرکت‌ ژاپنی به نام گاندام از ربات جدید خود با ۱۸ متر طول رونمایی کرد.

53Lx5wYSTf9a

معرفی ربات گاندام (Gundam)

گاندام (Gundam) یکی از مشهورترین ربات‌های شخصیت‌های انیمشنی علمی و تخیلی ژاپن است. این ربات انسان‌نما جثه غول پیکری دارد که سال‌هاست در انیمیشن‌ها و مجموعه‌های ژاپنی در مدل‌های مختلف ظاهر می‌شود. این ربات قهرمان به مردم ژاپن هیجان و نشاط زندگی می‌دهد و بسیار دوستدار زمین و انسان‌هاست و همیشه در نقش‌هایش با نابودگران زمین می‌جنگد.

Nyz5bhAJTqHd

چندی پیش در رسانه‌ها، خبری مبنی بر ساخت ربات ۱۸ متری الهام گرفته از این ربات دوستدار طبیعت منتشر شد. ژاپن اعلام کرد تا قبل از تابستان ۲۰۲۰ از این ربات به طور عمومی رونمایی می‌کند، اما شیوع ویروس کرونا تاریخ این رونمایی را عقب انداخت. این ربات ژاپنی قرار است بخشی از جاذبه جدید برای اسکله یاماشیتا باشد که مهندسان شرکت گاندام آن را ساخته‌اند.

حالا شرکت گاندام ویدئویی از تست این ربات منتشر کرده است که به طور کامل حرکت می‌کند، انگشتان دستش را تکان می‌دهد و در نهایت زانو می‌زند./ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 6.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56