به گزارش پایگاه خبری نشان :

 مدیرکل سازمان صمت استان تهران گفت: واحد دریافت و خرید شیر از دامداران خوشبختانه آسیب ندیده و کماکان در حال فعالیت است و خسارات وارده به هیچ وجه در بازار تاثیر ندارد.

یدالله صادقی مدیرکل سازمان صنعت معدن تجارت استان تهران درباره آخرین وضعیت فعالیت شهر لبنیات اسلامشهر در پی آتش سوزی مهیب روز گذشته، اظهار کرد: در پی آتش سوزی مهیب شب گذشته خسارات وارده جدی بوده ، اما خط تولید برقرار است.

وی در ادامه افزود: حادثه آتش سوزی از انبار نگه‌داری کارتن‌های بسته بندی شروع و به انبارهای همجوار سرایت کرده که محل نگه داری لوازم پیشتیبانی و قطعات یدکی ماشین آلات خطوط تولید و مواد اولیه پتروشیمی برای تولید ظروف بسته بندی صدمات جدی وارد کرده است.

مدیرکل سازمان صمت استان تهران از تخریب کامل این انبار خبر داد و گفت: علائه بر این ۳ سالن بزرگ و یک سردخانه‌ای نیز در آتش سوخت، خوشبختانه حریق به سالن‌های تولید نرسید اما با توجه به شدت آتش سوزی کارشناسان در حال بررسی میزان آسیب هستند.

صادقی بیان داشت: طی بازدید از محل حادثه بازسازی بخش‌های آسیب دیده در حال پیگیری است و چند خط تولید امروز دوباره فعالیت خود را شروع کرده و مشکل جدی برای این بخش‌ها وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: واحد دریافت و خرید شیر از دامداران خوشبختانه آسیب ندیده و کماکان در حال فعالیت بوده و هم‌چنین محصول خریداری شده در پروسه تولید استفاده می‌شود و خسارات وارده به هیچ وجه تأثیری در بازار لبنیات نداشته است.

مدیرکل سازمان صمت استان تهران ضمن تشکر از تمامی نهادهای درگیر با آتش سوزی شب گذشته و مهار آن خاطرنشان کرد: علت حریق همچنان درحال بررسی بوده و برآورد هزینه خسارات وارده از مبادی ذی ربط اطلاع رسانی خواهد شد.

فارس