به گزارش پایگاه خبری نشان :

شیوا طاهری متولد سال 1369 می باشد. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر می باشد و از کودکی به بازیگری علاقه داشته است و در یک خانواده هنر دوست بزرگ شده است

 

او در خانواده ای اهل هنر متولد شده و هیچ وقت مانع رفتنش به سمت بازیگری نبوده و همیشه مشوقش بودند و الان هم از بازخورد کارش راضی هستند و با علاقه هر شب سریال را دنبال می کنند. پدرش بازنشسته ارتش و نویسنده، شاعر، خطاط و نقاش است. کتاب او با نام «مروارید» سال 76 به چاپ رسید و مجموعه شعر هم دارد.

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx

 

 

 

شیوا طاهری بازیگر جوان تلویزیون که این شب ها شاهد حضورش در سریال گذر از رنج ها به کارگردانی فریدون حسن پور (در نقش دنیا )می باشیم اولین تجربه بازیگری اش در این سریال میباشد که از شبکه یک سیما هر شب 22:31 دقیقه پخش می شود. شیوا طاهری در این سریال نقش دنیا را ایفا می کند. دنیا دختری رعیت زاده است که در خانه ی مهندس کنیز و کلفت است و اتفاقات زیادی برای وی رخ خواهد داد.

 

 

خلاصه داستان سریال گذر از رنجها  داستان گذر از رنجها که فریدون حسن پور کارگردانی آن را برعهده دارد در حال و هوای دهه 21 می گذرد و درباره زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می شود، پدر بار دیگر ازدواج می کند، البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی می کنند. دختر در سن 15 سالگی گله را به کوه می برد و….