به گزارش پایگاه خبری نشان :

 به نقل از دیلی میل، در این برنامه "ماریا " پرده از اسرار دردناک خانوادگی اش برداشت و از خواهر بزرگترش "آلیسون "۵۷ ساله و برادر ۶۰ ساله اش "مورگان " سخن گفت.

وی متذکر شد که به دلیل رفتارهای نابهنجار برادر و خواهرش دوران کودکی تلخی را تجربه کرده است. او بیان کرد که وقتی تنها ۱۲ سال سن داشته خواهر معتادش به او اصرار کرده تا مواد مخدر استفاده کرده و او را به یک دلال و قاچاقچی بفروشد.

1242545.jpg

ماریا خواهر معتادش را "آشفته و آسیب دیده " توصیف کرد و گفت : من خواهر و برادرم را به خوبی نمی شناسم زیرا بعد از یک سن دیگر با آنها بزرگ نشده ام و به نظرم آنها از قبل آسیب دیده بودند.

او خود را در میان اعضای خانواده اش همچون فردی غریبه و خارجی توصیف کرد که بارها مورد حملات لفظی اعضای درجه یک خانواده اش قرار گرفته است.

1242547.jpg

ماریا به اپرا گفت که همواره خواهر و برادرش با کنایه هایشان او را آزرده خاطر می کنند و همواره تصور می کنند که زندگی راحت و بدون دغدغه ای داشته است و از سوی دیگر رابطه کدری با مادرش نیز داشته است.

ماریا در اعترافات دردناکش بیان کرد که مادر بودن کار سختی است بنابراین به معنای واقعی کلمه سعی می کند تا زندگی بچه هایش را شگفت انگیز کرده وبه آنها محبت کند گرچه یاد آور شد که همه می توانند اشتباه کنند. او بیان کرد که خاطرات تلخ دوران کودکی اش را در کتابی جدید منتشر کرده و از دوران کودکی و حس های آن زمان در کتابش سخن گفته است./ ایران آنلاین