به گزارش پایگاه خبری نشان :

 به نقل از میرر، گفته می شود که "خوان کارلوس گونزالس " بی رحمانه ترین رئیس کارتل های جدید جالیسکو است.

در گذشته "خواگین گازمن" ملقب به ال چاپو رهبر کارتل سینالوا بوده که به بزرگ ترین تاجر مواد مخدر مکزیک شهرت داشت اما طی عملیات مخفیانه پلیس دستگیر شد. "خواکین گازمن لوئرا" بزرگترین و جنایتکارترین شبکه تجارت مواد مخدر در دنیا را اداره می‌کرد. مجله «فوربز» Forbesmagazine از وی به عنوان یکی از ۶۸ نفر پر قدرت‌تر جهان نام برده‌است. گفته می‌شود که کارتل «سینالوآ» در ۴۰ کشور مختلف (از کشورهای قاره آمریکا گرفته تا اروپای شرقی و استرالیا و ژاپن و ایتالیا و پرتغال و اسپانیا و آلمان و چندین کشور آفریقایی) فعالیت می‌کند و در واقع یک شرکت بین‌المللی است که علاوه بر تجارت مواد مخدر مانند کوکائین و ماری‌جوآنا، در تولید و فروش مواد مخدر مصنوعی و شیمیایی نیز دست دارد.

1242492.jpg

اکنون کارتل رقیب جالیسکو  - که حداقل ۳۵ ایالت را در سراسر مکزیک و پورتوریکو با روشی خونین اداره می کند این کارتل با تاکتیک های بیرحمانه مانند حلق آویز کردن اجساد رقبا از روی پل برای ترساندن آنها و به آتش کشیدن چهره دشمن آنها فعالیت می کند.

در سال ۲۰۱۵ شایعه شده بود که این گروه یک کودک و یک مرد را با استفاده از میله های دینامیت کشته اند. این باند با حضور "گونزالس " امروز کشنده تر نیز شده است.

گفتنی است که به دستور "گونزالس " رقبای این باند در بشکه های اسید انداخته شده و مرگ تلخی را تجربه می کنند .

به گفته پلیس جنگ بین کارتل های مواد مخدر در مکزیک باعث بروز هرج و مرج شدید شده است و روز به روز این وضعیت نیز بدتر می شود./ایران