به گزارش پایگاه خبری نشان :

در روزهایی که هنوز بهروز بقایی وضعیت جسمانی‌اش به حالت اولیه برنگشته بود با شروعِ شیوع کرونا، به این بیماری هم مبتلا شد. اتفاقاً بسیاری نگران حالِ این بازیگر، نویسنده و کارگردان  سینما و تلویزیون شدند و هنوز اخبار ضد و نقیضی از وضعیت جسمانی‌اش مخابره می‌شود.  به سراغش رفتیم، هم پیگیر وضعیت جسمانی‌اش شویم و هم از بازگشتش به دنیای تصویر، پرسشی داشته باشیم.

بقایی به شوخی و خنده و آن صدایِ لکنت‌دارش گفت در حال بدی نیستم اما بقای کرونا هنوز مانده است. من بیشتر از کسی که هنوز به این بیماری مبتلا نشده،‌ می‌ترسم. چون طولِ درمانش را گذراندم و فهمیدم عجب بیماری سختی است.

او به خبرنگار خبرگزاری تسنیم  گفت: کاری پیشنهاد شده و داستانش درباره خانه سالمندان است. در حال حاضر فیلمنامه‌اش را می‌خوانم. اگر حضور در این پروژه را بپذیرم یکی از نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را ایفا خواهم کرد.

کارگردان سریال "نوعی دیگر" درباره بازگشت به تلویزیون، تصریح کرد: تلویزیون هیچ خبری نیست اما دوست دارم دوباره برای تلویزیون کارهایی بسازم مثل سریال "نوعی دیگر" یا "دنیای شیرین دریا"؛ واقعاً جای چنین کارهای خانوادگی در تلویزیون خالی است.

وی در خصوص ساخت فصل دوم "دنیای شیرین دریا" گفت: صحبت‌هایی شده اما مثل خیلی از کارها، جدّی نیست. امیدوارم هرچه زودتر چنین کارهای نوستالژیکی فصل‌های جدید و امروزی داشته باشند.

بقایی با اشاره به اینکه تلویزیون به خانه تکانی جدّی نیاز دارد، افزود: من این روزها که تلویزیون نگاه می‌کنم البته بیشتر شبکه نمایش را می‌بینم جای خیلی از کارها در تلویزیون خالی است. وقتی به برنامه‌سازی‌ها توجه می‌کنم این خانه تکانی جدّی به چشم می‌آید که از لختی و بی‌حرکتی دربیاید. چرا که پیش از این شاهدِ نیروی محرکه ویژه‌ای در برنامه‌های تلویزیونی بودیم و رادیو و تلویزیون ما این روزها هم به این بالندگی و طراوت نیازمند است.  / تسنیم