به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از میرر، این پسر هنگامیکه متوجه شده پدر و مادرش کمک هزینه مالی اش را قطع کردند تصمیم به  قتل وحشیانه شان گرفته است.

ماموران پلیس ایالتی تنسی آمریکا اجساد قربانیان را در خانه شان یافته و پسر بی رحم را دستگیر کردند.

به گفته کارآگاهان  "جوئل"۲۵ ساله -  پسر قاتل - پس از قتل اعضای خانواده اش از بدن مثله شده شان در کمال خونسردی "خورشت انسانی "درست کرده است.

اطلاعات پلیس تنسی نشان میدهد که "جوئل گای جونیور" ابتدا با ضربات چاقو هر دو را کشته و سپس اجسادشان را مثله کرده است. این در حالی است که تلاش پسر قاتل برای از بین بردن اجساد قربانیان با مواد شیمیایی بی نتیجه مانده  و همان زمان تصمیم به پختن بخش هایی از بدن قربانیانش گرفته است.

1244041.jpg

دادستان "لسلی ناسوس" در این باره گفت: این وحشتناک ترین چیزی است که در مدت کارم در اداره پلیس شاهدش بودم به گفته ماموران پلیس اجزای بدن قربانیان را در مکان های مختلف خانه از جمله حمام وجود داشته است.قتل بسیار بی رحمانه صورت گرفته است. قاتل تنها انگیزه جنایت را قطع حمایت مالی خانواده اش عنوان کرده در صورتیکه نحوه جنایت میزان تنفر قاتل از پدر و مادرش را به وضوح نشان میدهد .

نگیزه جنایت را قطع حمایت مالی خانواده اش عنوان کرده در صورتیکه نحوه جنایت میزان تنفر قاتل از پدر و مادرش را به وضوح نشان میدهد ./ ایران