به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از میرر، "آنجلیکا گایتان " از سال ۲۰۱۸ میلادی به شکل مرموزی ناپدید شده و هیچیک از اعضای خانواده اش از او اطلاعی در دست نداشتند اما روز گذشته دو ماهیگیر متوجه بدن نیمه جان آنجلیکا شده و او را زنده از آب بیرون کشیدند.

بنا بر گزارش پزشکان آنجلیکا مدت ۸ ساعت در آب های کلمبیا سرگردان بوده که به شکل معجزه آسایی نجات یافته است.

1244443.jpg

آنجلیکا پس از نجات از داستان عجیب زندگی اش به پزشکان و پلیس سخن گفته است . به گفته او پس از ازدواج با شوهرش و قطع ارتباط با خانواده خود بارها همسرش او را کتک زده و مورد خشونت های شدید خانوادگی قرار گرفته است اما مجبور بوده به خاطر دو فرزند دختر کوچکش آزارهای شوهرش را تحمل کرده تا اینکه فرزندانش بزرگ شده و او در سال ۲۰۱۸ میلادی خانه را به قصد داشتن زندگی آرام تر رها کرده است.

به گفته وی در مدت دوسال او در شهرهای مختلف سرگردان بوده و از دست شوهرش روانی اش فرار میکرده تا اینکه دیگر خسته شده و پس از دو سال تصمیم به خودکشی کرفته و دل به دریا زده و خود خواسته به قصد خودکشی وارد دریا شده است اما پس از ۸ ساعت بی آبی ماهیگیران او را نیمه بیهوش پیدا کرده و به بیمارستان منتقل کرده اند.

این در حالی است که دو دختر"آنجلیکا" به پلیس اعلام کرده اند که مدت ۲ سال است از محل زندگی مادرشان بی خبر بوده و به دنبال او بوده اند. با وجودیکه داستان زندگی عجیب آنجلیکا توجه رسانه ها را به خود جلب کرده سخنگوی پلیس  اعلام کرد که تحقیقاتی را در این ارتباط آغاز کرده است.

این زن مصیبت دیده پس از نجات از دریا به ماهیگیران گفته که دوباره متولد شدم و خداوند نخواسته که من بمیرم./ ایران