به گزارش پایگاه خبری نشان :

 پیداشدن مار دو سر نادر در خانه یک زن آمریکایی حیرت او و خانواده اش را رقم زد. «جینی الکساندر» اهل ایالت کارولینای شمالی در حال نظافت خانه اش بود که این مار دو سر کوچک را پیدا کرد. خانم الکساندر گفت که به محض دیدن مار از ظاهر عجیب آن شگفت زده شد.

او در این باره در مصاحبه با WSOC-TV گفت: «من بلافاصله با دیدن این مار به فرزند خوانده ام که زیاد از خانه ام دور نبود تماس گرفتم. وقتی فرزند خوانده ام او را گرفت من متوجه شدم این مار دو سر دارد. بله، درست دیده بودم این مار دارای دو سر بود.»

خانم السکاندر به نیوزویک گفت از آنجا که قصد کشتن این حیوان را نداشتم آن را در یک شیشه بطری انداختم. این زن ویدئویی از این مار نادر را تهیه و با عنوان «دردسر اضافی» در فیسبوک خود قرار داد. خانم الکسادر این مار را به مرکز علمی Catawba تحویل داد. او گفت: آن‌ها به من گفتند این مار یک مار موش خوار و حدودا چهار ماهه است. بنا به گفته این مرکز مار‌های دو سر نادر هستند و در هر ده هزار مار تنها یک مورد بدین شکل یافت می‌شود. آن‌ها قصد دارند این مار را نگهداری و در برنامه‌های آموزش دانش آموزان از آن استفاده کنند./باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 12.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02