به گزارش پایگاه خبری نشان :

مورانیس حدود ساعت هفت و سی دقیقه‌ی صبح روز پنجشنبه از آپارتمان خود بیرون می‌آید و بنابر تأیید پلیس و همان‌گونه که در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود، توسط یک فرد ناشناس مورد هجوم قرار می‌گیرد.

ستاره‌ی کانادایی فیلم "عزیزم بچه‌ها را کوچک کردم" از ناحیه‌ی سر، کمر و پای راست آسیب دیده و به یکی از بیمارستان‌های محلی مراجعه کرده است.

NGHZTjP0y63m

به گزارش ۳۰نما مورانیس با نام واقعی "فردریک مورانیس" که در دنباله‌های "شکارچیان روح" و "عزیزم بچه‌ها را کوچک کردم" نیز ظاهر شده اما مدت‌هاست از بازیگری فاصله گرفته و به خوانندگی کانتری روی آورده، در سال ۲۰۰۵ نامزد گرمی بهترین آلبوم کمدی شده است. او در آن زمان به "ای‌بی‌سی نیوز" گفت: "موسیقی ساده است: موسیقی سنتی است، می‌دانید. به گمانم از چند ملودی تشکیل شده که ایرادی ندارند."

او در سال ۲۰۱۳ آلبوم کمدی دیگری منتشر کرد و در مصاحبه با مجله‌ی "هیب" از تنها زندگی کردن گفت: "من از سفر لذت نمی‌برم و خانه را دوست دارم. تمایل دارم به تنهایی موسیقی گوش کنم و فیلم ببینم. تنها کتاب می‌خوانم. چرا نباید هنرهای دیگر را به تنهایی به کار ببندم. همیشه زودتر از سایرین غذا می‌خورم، و از رستوران‌ها خوشم نمی‌آید…. اما همیشه این‌گونه زندگی نکرده‌ام. این سبک زندگی را به یک فرد جوان توصیه نمی‌کنم."

فوریه گذشته گزارش شد که مورانیس در دنباله‌ی "عزیزم بچه‌ها را کوچک کردم" دیزنی دوباره نقش "وین ژالیسکی" را بازی می‌کند. در این فیلم قرار است داستانی در مورد پسر وین با بازی "جاش گد" روایت شود که مسیر پدرش را دنبال و همان اشتباهات را تکرار می‌کند.