به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهنام بانی خواننده خوش صدا  متولد مهر ماه  ۶۶ در  دامغان بهنام بانی خواننده ای است که گفته می شود بخاطر سبیل خاصش معروف شده بهنام بانی علاقه ی زیادی به هنرپیشگی و ایفای نقش در فیلم و سریال دارد. بهنام بانی با قطعه «من یه دیوونم» با استقبال بیش تر علاقه مندان موسیقی مواجه شد که آهنگ مورد علاقه خودش هم هست  بهنام بانی که سال گذشته قطعه "قرص قمر" را منتشر کرده و اثرش با استقبال مواجه شده بود، قطعه جدیدی را با نام "قرص قمر 2" منتشر کرد این برای اولین بار در سال‌های اخیر است که یک خواننده پاپ ادامه یک آهنگ را می‌خواند

بهنام بانیبیوگرافی کامل خواننده بهنام بانی

مهمان امشب دورهمی بهنام بانی را بهتر بشناسید. خواننده مشهور و پرطرفدار بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان سمنان

وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بودو از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خودرا در رشتهٔ مهندسی عمران درسال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت میکرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند.

بهنام بانی

کنسرت های بهنام بانی:

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به گزارش سایت موسیقی ما تمام ۴۱۰۰ بلیت اولین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید.

بهنام بانی

تک آهنگ های بهنام بانی

توقع ندارم

وای دل بی قرارم «تیتراژ برنامه باغ ملی»

چه بخوای چه نخوای

اخماتو وا کن

بسمه

همه ی دنیام

چی بگم؟

عاشقم کرده

من یه دیوونم

علاقه خاص

زندگیمون قصه نبود

زیبای بی همتا

مرز دیونگی

بیخیال

بیا این جا

فصل عاشقی

ای کاش