به گزارش پایگاه خبری نشان :

همین نکته درباره جدیدترین چاقوی ساخت پورشه هم صدق می‌کند. در واقع، پورشه انواع مختلفی از چاقو را هم می‌فروشد. مانند این محصول جدید در خط تولید این شرکت، همگی چاقوهای پورشه از استیل ضدزنگ ژاپنی ۳۰۱ خالص و تحت نظارت سرآشپز اتریشی یورگ ورثر ساخته شده‌اند.

همکاری پورشه و ورثر در ساخت چاقو

اجازه دهید پورشه برش‌های شما را انجام دهد، چون خیلی خوب این کار را انجام می‌دهد. ورثر همکاری خودش با پورشه را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد (این آشپز در سال ۲۰۱۰ پس از یک بیماری طولانی‌مدت درگذشت) و آن‌ها با استفاده از این نوع فولاد ضد زنگ، خط تولید سری چاقوهای کروما را راه‌اندازی کردند.

طی دوران حرفه‌ای طولانی‌ مدتش، ورثر به خاطر کار کردن با سبزیجات بسیار ظریف شهرت زیادی به دست آورد. همکاری او با بخش طراحی پورشه برای ساخت این چاقوی خاص کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

U902198963

با چاقو پورشه میوه و سبزیجات ببرید!

این چاقوی خاص به طول ۱۵.۲ سانتی متر، دارای یک دسته ارگونومیک است که برش میوه و سبزیجات را خیلی راحت می‌کند. این چاقو با هدف عملکرد و سرعت بهینه ساخته شده ‌است، اما نه در مسیر مسابقه بلکه در پیشخوان آشپزخانه. آن میوه‌ها و سبزیجات اصلا متوجه نمی‌شوند چه چیزی به آن‌ها ضربه زده است.

این چاقوی عمومی برای انجام کارهای مختلف و با اندازه دسته‌های متفاوتی در دسترس است، بنابراین ارزش هزینه ۱۳۰ دلاری را دارد. چاقوی ۳۰۱ با فولاد ضدزنگ روی تخته‌های چوبی یا پلاستیکی عملکرد بهتری دارد و باید بعد از هربار مصرف شسته و خشک شود.

در اغلب موارد، کالاهای غیرمرتبط به خط تولید اصلی شرکت، به منظور افزایش شهرت و اعتبار آن برند عرضه می‌شوند. به هر حال، اگر به مدرکی نیاز داشتید تا بدانید پورشه می‌تواند کارهای دیگری به جز ساخت خودروهای زیبا و تحسین برانگیز انجام دهد، این چاقوی خاص همان مدرکی است که شما نیاز داشتید. چاقوی ۳۰۱ پورشه مثل ۹۱۱ نیست، اما مثل همان تیز و چابک است.