به گزارش پایگاه خبری نشان :

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ با شبکه «فاکس بیزنس» گفته فکر نمی‌کند ناقل ویروس کرونا باشد و می‌خواهد رقابت‌ انتخاباتی خود را از سر بگیرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی‌‌ان‌ان»، ادعای ترامپ در این خصوص در حالی مطرح شده که کمتر از یک هفته از مثبت شدن تست کرونای وی می‌گذرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه همچنین مدعی شد که او نسبت به بیماری دیگری مصون است و دلیل بهبودی خود را «وضعیت جسمی عالی» توصیف کرد.

سی‌ان‌ان نوشته ترامپ در این مصاحبه‌ که بعد از ترخیص از بیمارستان اولین مصاحبه تلویزیونی وی بوده است صدای گوشخراش و خشن داشته است اما با این وجود مدعی شده که نسبت به حالت عادی بهتر است و آمادگی ادامه مبارزه انتخاباتی خود را دارد.

ترامپ گفت: «فکر نمی‌کنم اصلاً ناقل [ویروس کرونا] باشم.»

وی افزود: «به نظرم بهتر هستم ... تا جایی که دوست دارم امشب به رقابت [انتخاباتی] بپردازم. می‌خواستم دیشب این کار را انجام دهم. احساسی عالی دارم. هیچ مشکلی نیست.»

سی‌ان‌ان نوشته برای اینکه ترامپ ناقل بیماری نباشد حداقل باید 10 روز از اولین علائم بیماری‌اش بگذرد و بدون مصرف دارو‌های تب‌بر نیز باید تب نداشته باشد.

وبگاه این شبکه آمریکایی در ادامه نوشته ترامپ همچنان باید قرنطینه شود و با وجود حفاظت‌های شخصی هیچ فردی نمی‌تواند با اطمینان بگوید که او مصون است.

ترامپ در این مصاحبه همچنین تأکید کرد که حاضر به مشارکت در مناظره مجازی با «جو بایدن» نیست.

پیش از این، کمیسیون دو حزبی مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که دومین مناظره بین «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز ۱۵ اکتبر (۲۴ مهرماه) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

فارس