به گزارش پایگاه خبری نشان :

افراد با رسیدن به یک سن خاص معمولا از فعالیت‌های ماجراجویانه پرهیز می‌کنند، به ویژه آنکه نیاز به تلاش بیشتر داشته باشد. با این حال همه اینطور عمل نمی‌کنند و برخی حتی با بالارفتن سن و سال خود از ماجراجویی‌های جالب دست نمی‌کشند، مانند یک زن ۶۸ ساله هندوستانی.

«آشا آمباد» که نزدیک به ۷۰ سال سن دارد به صورت مرتب به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد. یکی از فعالیت‌های ورزشی خانم آمباد کوهپیمایی است. ویدئویی که به تازگی منتشر شده او را در حال صعود به یک قلعه محلی در هند نشان می‌دهد. در این ویدئوی ۱.۵۷ دقیقه‌ای آمباد پله‌های قلعه «هاریهار» واقع در ایالت مهاراشترا را طی کرده و خود را به بالای قلعه می‌رساند. این ویدئو نشان می‌دهد با وجود مسیر صعود به این قلعه دارای شیب زیاد است، اما این زن پرتلاش سرانجام خود را به بالای قلعه رسانده و مورد تشویق گردشگران محلی قرار می‌گیرد.

این ویدئو توسط یکی از فعالان رسانه‌های اجتماعی هند در توئیتر منتشر شد. «سود‌ها رامین» با انتشار این ویدئو در توضیحی نوشت: «در سن حدود ۷۰ سالگی، با عزم و اراده محکم خود توانست این کار را انجام دهد (به بالای قلعه صعود کند) آفرین‌ها بر چنین اراده ای.»

گفتنی است؛ قلعه هاریهار در ۴۰ کیلومتری شهر «ناشیک» واقع شده است که یکی از جاذبه‌های توریستی محبوب برای گردشگران به شمار می‌رود./باشگاه خبرنگاران