به گزارش پایگاه خبری نشان :

حمله مرگبار خرس قهوه ای، مرگ یک کارگر سیرک در روسیه را رقم زد. «والِنتین بولیچ» که نظافتچی سیرک بود در حال تمرین نحوه آموزش دادن یک خرس در سیرک بود که با حمله مرگبار این حیوان مواجه شد و جانش را از دست داد. این اتفاق در سیرک بزرگ مسکو رخ داد.

در روز حادثه که سیرک تعطیل بود قربانی به صورت پنهانی کلید قفس این خرس را برداشته و وارد آن شد. اعتماد به نفس کاذب بولیچ که تصور می‌کرد به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی می‌تواند با این حیوان رابطه برقرار کند موجب شد تا این جوان خام پس از وارد شدن به قفس اقدام به بستن قفل آن کند.

iufdeQZ8abtx

اما همه چیز آن طور که او تصور کرده بود پیش نرفت و بولیچ پس از وارد شدن به قفس خود را در جدال با پنجه‌های مرگبار خرس یافت. با وجود آنکه بولیچ زنده از داخل قفس بیرون کشیده شد، اما زخم‌های ایجادشده در بدنش شانسی را برای زنده ماندن او باقی نگذاشت.  بنا به گفته النا ۵۲ ساله، مادر بولیچ، فرزند ۲۸ ساله اش که آرزو داشت یک مربی سیرک شود رابطه بسیار خوبی با توله شیر‌های سیرک داشت.

سرانجام بولیچ بر اثر زخم‌های شدیدی که در بدنش ایجاد شده بود در بیمارستان دولتی وینوگرادوف جانش را از دست داد. در یکی از تصاویری که منتشر شده است این خرس قاتل را در حال تمرین با مربی اش «اُلِگ الکساندروف» نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ این خرس قهوه‌ای که «یاشا» نام داشت  پیشتر موجب زخمی شدن شدید یک مربی سیرک و همچنین دو سال پیش موجب مرگ یک کارگر دیگر سیرک شده بود./ باشگاه خبرنگاران

ckRFo6sjnTb7