به گزارش پایگاه خبری نشان :

ماه آگاهی از سرطان پستان آغاز شد و جو جوناس با رنگ موهای خود با صورتی و انتشار آن در استوری اینستاگرامش حمایت خود را از این موضوع اعلام کرد. این ستاره پاپ 31 ساله نماد صورتی آگاهی از سرطان پستان را در پروفایل خود در شبکه اجتماعی اضافه کرد تا هیچ شکی درباره انگیزه موهای صورتی‌اش باقی نماند.

avdPYB3OO2I8

 

ظاهر جدید او ماه‌ها بعد از اصلاح موهایش توسط صوفی ترنر همسر وی و ستاره بازی تاج و تخت صورت گرفته‌است. صوفی موهای جو را در دوران قرنطینه و وقتی دخترش ویلا را باردار بود کوتاه کرد. ویلا در 27 جولای به دنیا آمد.

جو در اینباره می‌گوید: همسرم این کار را انجام داد و حالا موهایم خیلی بهتر از چند هفته پیش  شده است، او احساس می‌کرد موهای سرم بیش از حد رشد می‌کند و توانایی تحمل آن را نداشت. اولینبار کمی از موهایم را از پشت کوتاه کرد و بعد متوجه شدم قسمتهایی از موهایم را در مکانهای اشتباهی از دست داده‌ام.

HI562VzYafOy

گفتنی است روبان صورتی یک باریکه پارچه‌ای صورتی رنگ، یا شکلی نمادین از روبانی صورتی است که با نماد بین‌المللی آگاهی‌بخش دربارهٔ سرطان سینه است. هدف این است که افراد نسبت به علائم و نشانه‌های سرطان پستان آگاه شوند هر سال از ۱ تا 31 اکتبر معادل با ۹ مهر تا ۹ آبان، ماه اطلاع‌رسانی جهانی سرطان پستان است./تابناک باتو