به گزارش پایگاه خبری نشان :

حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و عاطفه هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم نکته‌های اخلاقی زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم، مثلا اگر در دنیای امروز ما انسان‌ها توجه به یکدیگر و کمک به همنوع کمرنگ شده، اما گاهی در دنیای حیوانات صحنه‌هایی را می‌بینیم که آدمی را به فکر وا می‌دارد. مانند دفاع یک سگ از دختر خردسال در مقابل مادرش!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای بی نظیر از محبت خالصانه این سگ به این کودک را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو یک کودک در حالی که گریه می‌کند و مادرش او را به خاطر خرابکاری و بازکردن درب جعبه کِرِم آرایشی سرزنش می‌کند دیده می‌شود. این در حالی است که این سگ نیز در کنار کودک ۲ ساله گریان حضور دارد و به مادر کودک چشم دوخته است. لحظاتی بعد این حیوان کودک گریان را بغل کرده و او را آرام می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که گریه‌های کودک متوقف شده او سرگرم بازی با اسبا‌ب بازی خود است. سگ نیز در حالی که دست خود در پشت کودک قرار داده از او مراقبت می‌کند.

این زن با انتشار این ویدئو در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین مدعی شد هنگامی که او دخترش را سرزنش می‌کرد سگ آن‌ها سعی می‌کرد از کودک مراقبت کند. /باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 11.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57