به گزارش پایگاه خبری نشان :

ساعت ۹:۲۱ دقیقه شامگاه چهارشنبه ۲۳ مهر امسال تصادف ۲ موتور سیکلت در منطقه امیر آباد آبادان رخ داد که در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد ۲ جوان سوار بر یک موتور روی زمین افتاده و وضعیت خوبی ندارند که خیلی زود مصدومان حادثه به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.

تحقیقات نشان از آن داشت که ۲ جوان مصدوم سوار بر موتور در حال حرکات نمایشی و لایی کشیدن بین خودرو‌ها بودند که ناگهان با مرد جوانی که سوار بر موتور و به آرامی در حال حرکت بوده روبرو می‌شوند و در این صحنه ۲ جوان به خاطر سرعت بالای موتور قادر به کنترل کردن موتور نشده و با موتور دیگر تصادف می‌کنند.

در این حادثه راننده موتور دچار شکستگی دست و دوستش از ناحیه پا و سر به شدت آسیب می‌بنید که در ادامه چند تن از دوستان این ۲ جوان با چاقو و ساطور به سراغ مرد تنها که سوار بر موتور بوده رفته و با او درگیر می‌شوند که شاهدان ماجرا نیز برای میانجیگری به کمک مرد تنها می‌روند که مرد موتور سوار و چند تن از شاهدان از سوی دوستان ۲ پسر جوان هدف ضربات چاقو قرار می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بررسی علت تصادف و شناسایی دوستان ۲ جوان موتور سوار که به مرد تنها و شاهدان ماجرا حمله کرده بودند ادامه دارد.

منبع: رکنا