به گزارش پایگاه خبری نشان :

بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری متولد 20 اردیبهشت 1357 در تهران، بازیگر است. فارغ االتحصیل رشته لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است؛ دو خواهر و دوبرادر دارد، و خودش فرزند سوم خانواده است.

ازدواج

اطلاعاتی از ازدواج لیلا برخورداری رسانه ای نشده است.

شروع با کبری خواب و بیدار

من در کلاس های آقای فخیم زاده شرکت می کردم و با توجه به شناختی که ایشان از من داشتند نقش کبری در سریال خواب و بیدار را در سال 1380 به من پیشنهاد کردند در واقع اولین کار تصویری جدی من همین بود البته قبل از آن در بعضی کارها مثل کار آقای کمال تبریزی نقش های کوتاهی داشتم،آقای فخیم زاده از همان سریال مرا تشویق کردند به دانشگاه بروم و رشته مورد علاقه ام را بخوانم.

iQJwNplGKY1Y

به جز بازیگری …

خود من از روی علاقه وارد این حرفه شدم چرا که در کشور ما اصلا نمی توان از طریق بازیگری امرار معاش کرد یا حتی روی پولش حساب کرد چون زمانی پیش می آید که برای یک سال کار دارید اما دو سال بی کارید اما از اینکه می توانم هر از گاهی خودم را در قالب فرد دیگری ببینم خیلی خوشحالم. با اینکه نمی توان به بازیگری به عنوان شغل نگاه کرد اما خوشحالم که به هر حال شغلم همین است و برای موفق بودن تلاش می کنم

کارهای مورد علاقه

همه نقش هایم را دوست دارم و با آنها ارتباط برقرار می کنم در حال حاضر دوست دارم گزیده کار کنم و خودم از قبل با نقشم عجین شوم. از بین کارهایم در حال حاضر نقش کبری در خواب و بیدار برایم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در سریال بی صدا فریاد کن هم نقشی که داشتم کاراکتر خاصی داشت.

 

علاقه به نوشتن

متاسفانه در حال حاضر نسبت به گذشته خیلی کم می نویسم. در واقع تنبلی می کنم، البته گاهی شعر و داستان کوتاه می نویسم

اوقات فراعت

اوقات فراغت من به مطالعه، تماشای فیلم و ورزش می گذرد یکی از تفریحات مستمر من پیاده روی است. پیاده روی و دویدن را خیلی دوست دارم کوهنوردی و دوچرخه سواری هم انجام می دهم اما بیشترین تاکید من همان پیاده روی است.