به گزارش پایگاه خبری نشان :

دکتر حسین قاسمی گفت : ساعت ۱۱:۵۶ دقیقه امروز پیرو تماس یک شهروند با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ قشم و ارائه گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک بیمار، آمبولانس پایگاه جاده ای سوزا، فوری به محل حادثه واقع در کارخانه پودر ماهی، اعزام شد.

وی افزود: بر اساس گزارش تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ قشم، بعد از بررسی اولیه صحنه حادثه، سه نفر، یک مصدوم ۲۰ ساله با سطح هوشیاری ۶، که به دنبال گاز گرفتگی ناشی از استنشاق گازهای منتشر شده از تخمیر پسماند ماهی و سقوط دچار تروما و کاهش سطح هوشیاری شده بود و دو نفر که به دنبال کاهش سطح هوشیاری و سقوط در حوضچه انباشت آشغال ماهی، فوت شده بودند؛ توسط اورژانس ۱۱۵، بررسی و خدمات رسانی شدند.

قاسمی ادامه داد: مصدوم این حادثه بعد از انجام کارهای درمانی اولیه در محل از قبیل ثابت کردن سر و گردن، اکسیژن تراپی، حمایت تنفسی و سایر اقدامات جهت دریافت خدمات درمانی پیشرفته تر به درمانگاه شهر سوزا منتقل و از آنجا به بیمارستان قشم اعزام شد.

به گفته رییس اورژانس هرمزگان در بررسی بعدی محل حادثه، مشخص شد، دو نفر از کارگران کارخانه مفقود شده اند؛ که در نهایت بعد از کاوش مجدد حوضچه، جسد این دو کارگر نیز پیدا شد.

عصر ایران