به گزارش پایگاه خبری نشان :

تعدادی از خودروسازان علاوه بر ساخت خودرو به فروش لباس نیز مشغول هستند اما این البسه اکثراً به پیراهن‌هایی با لوگوی خودروسازان محدودند. هیوندای روش متفاوتی را در پیش گرفته زیرا کلکسیون جدیدی با نام Re:Style ۲۰۲۰ را معرفی کرده که در تولید آن‌ها از مواد بازیافتی برگرفته قطعات خودروهای اوراق شده استفاده شده است.

هیوندای امسال با تعدادی از برندهای مد همچون Alighieri، E.L.V.، DENIM، Public School، pushBUTTON، Richard Quinn و Rosie Assoulin همکاری کرده است. این خودروساز کره‌ای می‌گوید برندهای یاد شده به خاطر سهمشان در یافتن راه‌هایی پایدارتر برای تولید محصولاتی که دوست داریم انتخاب شده‌اند.

سایت پدال نوشت به لطف این همکاری برند Alighieri گردنبندها و شال‌گردن‌هایی ساخته که از جنس متریال کمربندهای ایمنی، شیشه‌ها و فوم به کار رفته در خودروهاست. برند DENIM نیز لباس بلندی را تولید کرده که دارای باقی‌مانده‌های چرم حاصل از فرایند تولید و البته اوراق صندلی‌ها و پوشش‌های داخل خودرو است.

سایر برندها نیز لباس‌ها و جواهراتی را تولید کرده‌اند که در برخی از آن‌ها پارچه‌های بازیافتی کیسه‌های هوای خودروها دیده می‌شود. یکی از برندها نیز کیف شیکی را معرفی کرده که در تولید آن فوم باقی مانده از تولید خودروها و پارچه‌های کف‌پوش آن‌ها وجود دارد.

 

339162_895

 

این البسه از سیزدهم اکتبر در فروشگاه‌های آنلاین به فروش خواهند رسید.

این کلکسیون باب میل همه نیست اما هیوندای می‌گوید آن را به ‌منظور برجسته کردن این حقیقت که کیسه‌های هوا، چرم و شیشه معمولاً دوباره در صنایع دیگر استفاده خواهند شد معرفی کرده است. این خودروساز همچنین اظهار داشته هدف از کلکسیون مورد بحث تشویق همکاری بین صنایع گوناگون برای یافتن راه‌هایی به منظور تولید محصولات پایدار است.

ایران آرت