به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه وحشتناک سقوط یک کودک به همراه برادر خردسالش را از پله برقی مرکز خرید در مسکو را به تصویر می‌کشد. این دختر ۶ ساله به همراه دوستش در حال حمل کالسکه برادر ۱ ساله اش به پایین پله برقی بودند که ناگهان با از دست دادن کنترل کالسکه او و برادرش به پایین سقوط کردند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه ا نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو «مودینا» در حالی که به همراه دوستش در پشت کالسکه برادرش ایستاده و سعی دارد تا کالسکه را روی پله‌های ابتدایی پله برقی قرار دهد دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان او کنترل کالسکه را از دست داده و با برادرش به پایین سقوط می‌کنند. شاهدان عینی در پایین پله برقی با دیدن این صحنه به کمک این دو کودک شتافته و با فشار دادن دکمه توقف پله برقی تلاش می‌کنند آن‌ها را از روی پله برقی دور کنند. این اتفاق در یکی از مراکز خرید شهر مسکو رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه در لحظه حادثه مادران این سه کودک برای خرید وارد یکی از مغازه‌ها شده بودند. بنا به این گزارش این دختر و برادرش که از ناحیه سر دچار جراحت شدند برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

حجم ویدیو: 4.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26