به گزارش پایگاه خبری نشان :

سوفیا لورن، ستاره‌ ایتالیایی امسال با فیلم درام "زندگی پیش رو" به کارگردانی "ادواردو پونتی" فرزند لورن نوشته و کارگردانی شده به فصل اسکار بازگشته است. این فیلم بر اساس رمان پرفروش "زندگی پیش از ما" نوشته‌ی "رمین گری" اقتباس شده و لورن در آن نقش یک بازمانده‌ی هولوکاست بازی می‌کند که سرپرستی یک کودک ۱۲ ساله خیابانی به نام "مومو" که از او سرقت می‌کند را متقبل می‌شود.

لورن در سال ۱۹۶۱ برای بازی در فیلم "دو زن" برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول شده بود و حالا نت‌فلیکس با "زندگی پیش رو" برای او کمپین اسکار برگزار خواهد کرد. اولین تریلر این فیلم به تازگی منتشر شده است.

در "زندگی پیش‌ رو" که داستانش در شهر بندری باری روی می‌دهد، "مومو" ۱۲ ساله و سنگالی آینده‌ی خود را در دنیای زیرزمینی شهر می‌جوید. یک روز، او کیف زنی سالخورده به نام "مادام رزا" با بازی لورن که بازمانده‌ی هولوکاست است را سرقت می‌کند. وقتی که "مومو" مجبور به عذرخواهی می‌شود، زن موافقت می‌کند که او را به عنوان عضوی از خانواده‌اش بپذیرد.

  "زندگی پیش رو" نه تنها به علت بازگرداندن لورن به سینما، بلکه پایان دادن به یک دهه دوری او از فیلم بلند اهمیت دارد. آخرین نقش سینمایی لورن در فیلم موزیکال "نه" (Nine) بود که در سال ۲۰۰۹ پخش شد. او در سال ۲۰۱۰ در مینی‌سریال "خانه‌ی من پر از آینه است" (My House Is Full of Mirrors) و در سال ۲۰۱۴ در "صدای انسانی" (Human Voice) ظاهر شد.

لورن اخیراً در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" گفته است که دوری او از بازیگری از پیش برنامه‌ریزی شده نبوده است:‌ "ناخواسته اتفاق افتاد. می‌خواستم الهام‌بخش باشم و به چالش کشیده شوم. فیلمی نمی‌شناختم که بخواهم بی‌درنگ در آن بازی کنم. اگر چیزهایی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید می‌توانید به بهترین شکل انجام دهید، همیشه مسیری را برای خود حفظ می‌کنید، زیرا روی پرده تصویری از خود به جا می‌گذارید که حقیقت دارد. این چیزی است که مردم دوست دارند: حقیقت."

"زندگی پیش رو" ‍۱۳ نوامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. این شبکه قصد دارد فیلم را در سالن‌های سینما نیز به صورت محدود اکران کند.