به گزارش پایگاه خبری نشان :

تسنیم/ به دنبال انتشار ویدئویی از پدر یک دختر ۱۴ ساله مبنی بر ربایش و حبس یکساله فرزندش توسط مرد آدم ربا دادستانی تهران دستور فوری رسیدگی به پرونده را صادر کرد.

به دنبال انتشار فیلمی از پدر یک دختر در فضای مجازی و تظلم خواهی او از رئیس دستگاه قضا، با دستور ویژه دادستان تهران، متهمی که این پدر در ویدیو به او اشاره کرده در غرب کشور هنگامی که قصد خروج از کشور را داشت بازداشت و بازگردانده شد.

به ادعای این پدر دختر وی به قتل رسیده و به همین منظور دادستانی تهران تحقیقات خود را آغاز کرده و پرونده در دست بررسی است.

گفتنی است؛ پدر دختر ۱۴ ساله ادعا می‌کند که فرزندش به مدت یک سال توسط فردی دزدیده شده و سپس به قتل رسیده است.

در فیلم منتشر شده در فضای مجازی این پدر مدعی است که فرد آدم ربا پس از ربودن دخترشو او را در خانه محبوس کرده و فرزندش دو مرتبه قصد فرار از دست این آدم ربا را داشته، که در هر مرتبه مرد آدم ربا از اقدام او جلوگیری کرده است.

این دختر تحت تاثیر و اغفال فردی قرار گرفته بوده و به دلیل اعتماد بیجا توسط او ربوده شده در حال حاضر فیلمی از پدر این دختر در فضای مجازی و خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا منتشر شده که نشانگر تظلم خواهی او و صدور حکم عادلانه است که برهمین اساس دادستانی تهران دستور بررسی و تحقیق فوری را روی این پرونده صادر کرده است.