به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است دعوای یک زوج انگلیسی در یکی از پرواز‌های شرکت هواپیمایی این کشور را به تصویر می‌کشد. جر و بحث این زوج که بر سر پوشیدن ماسک در داخل یک هواپیمای شرکت هواپیمایی ایزی جت آغاز شده بود با توهین طرفین به یکدیگر و سیلی زدن   زن به شوهرش خاتمه یافت.

تمسخر و کنایه‌های مرد میانسال در مورد پوشیدن ماسک، عصبانیت زن وی و در نهایت سیلی زدن به صورت شوهرش شد.

ویدئویی که در داخل هواپیما و توسط یکی از مسافران با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی این درگیری را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای این مرد در حالی که خود از زدن ماسک خودداری کرده شنیده می‌شود که خطاب به زنش با کنایه می‌گوید: «همه شما دروغگو هستید، هر چه کمتر از این ماسک‌ها بزنید، خدا بیشتر به شما کمک می‌کند. من جدی می‌گویم، اون ماسک‌های لعنتی را بردارید.»

او همچنین قبل از آنکه سیلی به صورتش زده شود با صدای بلند زنش را «ابله» می‌خواند. پس از آنکه این مرد روی صندلی می‌نشیند همسرش یک سیلی به صورت او می‌زند. در ادامه تعدادی از مسافران وارد عمل شده و تلاش می‌کنند تا این زوج را آرام کنند. درگیری این دو نفر موجب بهم ریختن نظم هواپیما برای دقایقی شد.

گفتنی است؛ این اتفاق اواخر ماه گذشته و در یکی از پرواز‌های منچستر به تنه ریف اسپانیا رخ داد. گفته می‌شود این درگیری با دخالت پلیس پایان یافت.

حجم ویدیو: 13.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09