به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، پدر و پسری که به مدت ۴۸ سال از یکدیگر جدا افتاده بودند سرانجام به هم رسیدند. بنا به گفته «بیل پارتریک سی. آر» اهل نورتومبرلند و «بیل پاتریک. جِی آر»، آن‌ها از زمانی که پاتریک جوانتر تنها ۵ سال داشت همدیگر را ندیده بودند.

این پدر و پسر با کمک عمه پاتریک جوان و از طریق فیسبوک توانستند پس از ۴۳ سال همدیگر را پیدا کنند. این دو پس از بیش از ۴ دهه جدایی سرانجام یکدیگر را در فرودگاه پنسیلوانیا ملاقات کردند.

پاتریک جی آر در این باره گفت: «مادرم به همراه دو خواهرم یک روز پس از عید یهودیان خانه را ترک کرد. فکر می‌کنم حدودا سال ۱۹۷۳ بود. من اطلاعاتی را از پدرم از گواهی تولد بدست آوردم.»

بیشتر بخوانید

  • خارج کردن ۲۰ انگل زنده از چشم مرد میانسال

پاتریک سی. آر نیز در این باره گفت که او و خانواده اش در طی این سال‌ها در حستجوی فرزندانش بودند. او گفت: «خواهرم همیشه در حال جستجو بود. برادرم نیز وقتی زنده بود به دنیال خانواده و بچه هایم می‌گشت.»

خواهر پاتریک بزرگتر ۲ سال پیش از طریق فیسبوک توانست برادرزاده اش پاتریک جوان را پیدا کند. پس از دو سال راتباط از راه دور سرانجام این دو در فرودگاه بین المللی هریسبرگ یکدیگر را ملاقات کردند.

گفتنی است؛ ملاقات این پدر و پسر پس از ۴۳ سال در حالی خبرساز می‌شود که پیشتر نیز به هم رسیدن دو برادر در نیویورک پس از ۶۰ سال خبرساز شده بود. «دان کراوفورد» ۶۷ ساله و «بروس دِلود» ۶۹ ساله در حالی که مدت کمی را در کودکی با یکدیگر گذرانده بودند، اما بعد برای ادامه زندگی به دو خانواده مختلف سپرده شدند.

حجم ویدیو: 17.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28