به گزارش پایگاه خبری نشان :

 پس از آنکه کلاهبرداران بی‌رحم با ورود به خانه پیرمرد و پیرزن که درخواست کمک داشتند، کیف و تلفن همراه آیفون زن را به سرقت بردند، کارآگاهان خبر از شناسایی و دستگیری این دو فرد به کمک دوربین‌های مدار بسته داده‌اند.

براساس این گزارش، در اواسط ماه اکتبر، پیرزن ۸۴ ساله‌ای که به همراه همسر ۸۷ ساله نابینایش در خانه خود زندگی می‎کرد دچار آنوریسم شده که معمولا براثر افزایش بیش از حد فشار خون اتفاق می‌افتد و در حالی که به سختی نفس می‎کشیده با مرگ دست و پنجه نرم می‎کرده است. در این هنگام شوهر نابینای او با مشت کوبیدن به در و دیوارها سعی در کمک گرفتن از همسایه‌‎ها داشته که زنگ در خانه آن‌ها به صدا درمی‎آید.

pGkdL0O3vRyZ

lzTR8k4kfzwp

به دنبال آن، دو فرد که خود را به دروغ از نیروهای اورژانسی معرفی کرده بودند وارد خانه آن‎ها شده و با سوءاستفاده از شرایط، دست به سرقت کیف و تلفن همراه پیرزن زده و پیرمرد را نگران و ترسیده با همسرش که در حال مرگ بود تنها گذاشته‌اند. بعد از آن، با سر رسیدن فرزندان این زوج مسن انگلستانی، چک کردن دوربین‎های مداربسته و خبر کردن نیروهای پلیس، دو سارق شناسایی و دستگیر شدند و این پرونده هم اکنون نیز درحال بررسی است.