به گزارش پایگاه خبری نشان :

پنهان شدن مار پیتون برمه در زیر کاپوت خودوری یک شهروند اهل ایالت فلوریدای آمریکا این مرد را درشوک فرو برد. «مائور بلومن فیلد» پس از آنکه کاپوت خودروی خود را باز کرد با این مار پیتون ۱۰ فوتی (۳ متری) روبه رو شد.

در یکی از تصاویری که منتشر شده است این مار را در حالی که در زیر کاپوت و در جلوی خودرو حضور دارد نشان می‌دهد. این اتفاق روز پنجشنبه و در منطقه «دانیا بیچ» فلوریدا رخ داد.

مائور بلافاصله با مرکز حفاظت از حیات وحش و آبزیان فلوریدا تماس گرفت و از آن‌ها برای انتقال این مار بزرگ کمک خواست. بنا به گفته مائور او قصد چک کردن موتور خودروی خود را داشت که پس از بالابردن کاپوت با صحنه‌ای ترسناک روبه رو شد. در ویدئویی که او تهیه کرده پرسنل این مرکز را در حال شکار مار پیتون نشان می‌دهد.

این ویدئو توسط این مرکز در فیسبوک منتشر شد. در توضیح این ویدئو آمده است: «ما تماسی در مورد دیده شدن مار پیتون برمه‌ای در زیر کاپوت یک خودروی موستانگ دریافت کردیم. ماموران ما بلافاصله به محل اعزام و این مار ۱۰ فوتی را شکار و به مرکز منتقل کردند.»

در این پست، FWC (مرکز حفاظت از حیات وحش و آبزیان فلوریدا) با تشکر از شهروندان محلی که مواردی این چنین را به آن‌ها گزارش می‌دهند نوشت: «این یک موفقیت برای حیات وحش بومی است؛ چرا که پیتون‌ها پرندگان، پستانداران و خزندگان بومی را شکار می‌کنند. با تشکر از شهروندی که با دیدن این مار با ما تماس گرفت. ما به محض دریافت گزارش‌های مشابه در کمترین زمان ممکن اقدام به شکار و انتقال این گونه‌های مار خواهیم کرد.»

حجم ویدیو: 5.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32